Nieuwe Buffy game

Discussie in 'Algemeen' gestart door saskia_kane, 2 sep 2003.

1. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen!!

wat denken jullie van Buffy The vampire Slayer: Chaos Bleeds???

Mijn lijkt het wel een gaaf spel!!!

en weet iemand wanneer het precies uitkomt hier in NL???

2. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds 24-Oct-2003

Ik heb de eerste deel ook (cadeau bij mijn Xbox mag abo) maar ga deel2 niet kopen,vond deel1 niet echt bijzonder (wel lekkere gameplay)

3. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik had deel1 ook bij xbm gekregen...

4. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    gamespot heeft hem al gereviewed en het kreeg 8.2. zeker niet mis dus.

5. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    wordt wel een leuk verjjaardags kado...

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De nieuwe Buffy game staat zeker hoog op mijn verlanglijstje. Als het vecht systeem net zo lekker is als in de vorige game ben ik iig al verkocht. Er was gewoon niets beters dan je te laten omringen door meerdere tegenstanders en de ene combo na de andere uit te voeren. En als je lang genoeg door mepte kreeg je de Buffy openings muziek te horen, heerlijk gewoon. Het feit dat je nu ook kunt spelen als Spike of uber bad ass slayer Faith _O_ is helemaal goed nieuws. Ik hoop alleen wel dat ze meer save points toevoegen in de levels zodat je niet steeds weer helemaal opnieuw moet beginnen als je dood bent. Vooral bij de laatste levels was dit zo ontzettend irritant.

7. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Vond deel 1 niet echt veel aan dus nummero 2 gah ik niet kopen denk ik.

8. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Daar sta ik echt helemaal achter, als Buffy fan moet ik deze game gewoon hebben! :cool:

9. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat raar is?
    In het nieuwe xboxmagazine staat Buffy niet meer in de release lijst... weet iemand hier iets van????

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het zal wel gewoon een fout zijn denk ik. In Amerika is de game al uit en in Europa zou die op 24 oktober moeten uitkomen. Bij http://www.tothegame.com staat Buffy nog gewoon in de lijst.

11. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    mij lijkt het ook wel een zwaar cool spel...
    ik heb nu ook gehoord dat er een multiplayer bijzit dat is ook wel cool, in deel 1 had je die ook maar die kon je alleen maar krijgen door middel van een code en dat was ook nie echt bedoeld om te multiplayeren

12. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    hoop dan dat de spel wa langer duurt dan de eerste want die was tog zoo kort 7 uur en ik had hem al weer uit|:- achja dat valt me juist zwaar tegen aan de games van tegenwoordig veel ste snel uitgespeeld en buffy 1 vond ik het ook niet egt waard om hem dan weer uit tespelen

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Even wat info over de game.

- Speelbare karakters: Buffy (ja duh :)), Willow, Xander, Spike, Faith _O_ en..... Sid de buikspreekpop. Voor degene die zich afvroegen wie dat kleine mannetje was dat te zien was in de trailer die op de mainpage stond, dat was dus Sid de buikspreekpop die voorkwam in een aflevering uit eerste tv seizoen. Waarom hij er inzit.... geen idee. :)

- 12 single player levels.

- 4 multi player levels waarbij je met maximaal 4 vrienden kunt spelen. Deze bestaan uit Bunny Catch (waarin je boosaardige konijntjes kunt afslachten }:]), Slayer Challenge (1 persoon is Buffy en de rest speelt als monsters), Survival (wie het langst kan overleven tegen de hordes vijanden) en Domination (waarbij je bepaalde plekken moet verdedigen).

- Er zijn 24 characters te unlocken voor de multi player games waaronder zelfs de bedenker van Buffy Joss Whedon.

14. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    en er staat een dvd style gedeelte op.....

15. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    ik wil niet vervelend gaan doen of zo maar dit hoort toch over fable te gaan?

16. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    ow nee sorry ben een beetje dom bezig....

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    He daar weet ik niets vanaf. :)

Wat houdt dat dan in? Trailers van de serie ofzo?

18. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    houd in:
    DVD-style bonus content: Cast interviews, photo gallery, storyboards, unlockables, making of the game footage, and Chaos Bleeds e-comic

Deel Deze Pagina