Soul Calibur 2 kopen of niet???

Discussie in 'Algemeen' gestart door vassilli, 26 sep 2003.

1. vassilli

vassilli Guest

Hoi jongens ik weet het dat je eigenlijk geen topics van deze mag openen. Want dan wordt er gezegd lees een review. En dat heb ik al gedaan en twijfel nog. Dus please help mij.

Ik heb een bestelling gedaan bij gcshop.nl. Moto GP 2 dus. Maar nu het zo lang duurt omdat moto gp 2 niet op voorraad is wil ik een ander spel kopen. En ik twijfel dus nog aan paar spellen: Star Wars: KOTOR, Colin McRae 04 en SC 2 dus. Waar mijn meeste interesse na uitgaat.

Maar ik ben bang dat dit een miskoop wordt. Vechtspellen zijn ultracool, maar na DOA 3 gespeeld te hebben vond ik het tegenvallend. Zo korte replay. Een game moet langer houdbaar zijn dan 2 dagen. En hier twijfel ik aan bij SC 2. Al zat er live functie bij dan was deze twijfel zo weg genomen. Dus please, kan ieder voor mij een klein reviewtje maken(tis en blijft je eigen mening ook al is de review professioneel)met jullie mening erin?Alvast Hartelijk bedankt.

2. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    de weaponmaster mode bij soulcalibur 2 is zeer groot,ben je wel effe mee bezig.
    en er zijn genoeg mode's bij sc2 en nog zo veel te unlocken modes zodat het spel zeker een grote replaywaarde heeft.
    ik zou hem zeker kopen want je krijgt er geen spijt van:D

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je van rpg houd en van star wars kotor, de beste rpg op de x-box en een hele vette ook die wel 40 uur blijft boeien

4. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    uh volgens my is soul calibur geen rpg hoor, maar een beat um up........

5. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Wel meer, ik heb nu 60 uur gespeeld.

6. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Uh hij bedoelt ook KOTOR, maar SC2 ben idd wel een tijd bezig vooral met de weapon master mode.

7. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    SC2 is gewoon een kickassramheminelkaarbeterdanallevechtspellenbijelkaarGAME :p dus ik zou zelf die kiezen

8. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    kweet niet.. ik heb kotor en sc2 maar denk dat k kotor wel iest vetter vind.. ben r zo en zo langer mee bezig

9. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    als ik jou was zou ik voor soul calibur gaan zeer goede spel ik wil niet zeggen dat KOTOR dat niet is maar zelf vind ik SC 2 leuker

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind SC2 een bagger spel, maar dat is heel persoonlijk.
    ik ben een echte Beat em up fan, maar ik vind het ZELF een bout spel. ik heb de demo gespeelt en kan redelijk oordelen. ik vind persoonlijk dus DoA3 beter..

11. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk het is heel simpel. je moet jezelf de vraag stellen: heb ik vrienden die een beetje goed zijn in gamen en die ook van vechtspellen houden? zo ja: REN NAAR DE WINKEL EN HAAL SOUL CALIBUR. zo neej: ga dan lekker in je eentje heel eenzaam KotOR spelen (ook goed spel hoor). maar als je vrienden heb is de keuze snel gemaakt. ik heb sinds vandaag SC2, en mn vriend heeft KotOR. nou SC2 is beter

12. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    misschien een domme opmerking, maar ik zal ze gewoon allebei halen, vooral omdat het 2 totaal verschillende soorten spellen zijn.
    Kotor is de beste van zijn genre, en SC2 van de zijne.

Eigenlijk kun je ze niet vergelijken, je moet voor jezelf nagaan welk genre je het liefst speeld. Ik ken je 1 ding vertellen, in kotor zit veel meer afwisseling en diepgang als in SC2. Maar misschien voor jouw meer lol in SC2.

Ik zal na je verhaal gelezen te hebben voor kotor gaan, daar ik hetzelfde denk over de beat 'em up genre.

13. vassilli

vassilli Guest

Ik ben nog geen grootverdiender:)Ik denk dat ik voor SC 2 ga maar ben nog niet zeker. Kunnen jullie je antwoorden ook beter argumenteren?

14. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Vassili... (lol, zo noem ik m'n karakter in KOTOR :D ) Stel jezelf de vraag: Kan ik urenlang eenzelfde spel blijven spelen of wil ik meer voor de korte periodes gaan? Antwoord "ja" op vraag 1: Koop Star Wars KOTOR. Antwoord op vraag 2 "ja" : Koop Soul Calibur 2.. Sim-pel :)

15. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    niet egt simpel, meningen verschillen mijn zie je gewoon niet KOTOR spelen want hou niet van star wars , mij zie je liever SC2 speelen omdat ik da gewoon leuk vind klaar daar hoef je geen vrienden voor te hebben, slaat ook nergens op een vet spel laten liggen omdat je geen vrienden hebt om mee te spelen:confused:

16. vassilli

vassilli Guest

Ik heb een keer KOTOR ook bij een vriend gezien. En eerlijk gezegd vond ik er niet veel aan. Nu vind ik sommigen RPG's wel leuk zoals Diablo 2. En Warcraft 3(meer strategisch). MAar ik vond hier niet veel aan. Dus ik denk dat ik voor Soul Calibur 2 ga. Mensen ook nog meningen over CMR 04 of andere coole games?

17. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Over rpg´s kun je niet na een kwartier al oordelen hoe het spel is. Ik zou voor kotor gaan... echt waar dat spel is super!!

Deel Deze Pagina