Op www.dvdcrave.com staan in de product lijst van de xbox een paar classic's waar volgensmij nog niet van bekend was dat ze classic werden neem eens een voorbeeld aan harry potter en de geheime kamer staat daar al als classic. of medail of honor frontline staat daar ook als classic, Morrowind ook, Madden nhl 2003, of NBA live 2003 ook classic, Zelfs The sims wordt verwacht als classic. Overigens komen ze wel allemaal ongeveer in oktober classic uit als dit waar zou zijn zou ik dit weer heel goed nieuws vinden!
Van Medal of Honour was het al bekend dat het een classic werd. Dit is wel goed nieuws, maar jammer dat er niet echt leuke games tussen zitten.
Hoe heet die ene game nou ook alweer Dragon panta orta ofzo? Die is bij bart smit ook 29 of 39 euro. Alleen is het volgends mij nog geen classic.
je bedoelt ''panzer dragoon: orta", die is idd bij een aantal winkels al 29 of 39 euro, en een vet spel ook nog.
PDO had ik besteld voor 30 euro bij www.Replay.nl , maar volgens mij zijn ze al op . Maar het spel is zeker je geld waard !!
Ik denk dat ik even naar The Sims ga kijken, maar met alle aankomende toppers weet ik niet of ik er geld voor heb!
The sims is nog geen classic in de NL maar kost nu bij www.wehkamp.nl al 30 eurie excl verzendkosten die waren 2,70 bij mij. Trouwens als je daar voor het eerst besteld duurt het een week voordat je hem in huis hebt