Thuis hebben wij een Panasonic Plasma TV staan (nee dit draadje is niet om op te scheppen) als eerst wil ik weten of het normaal is dat als ik de XboX aansluit via S-Video dat deze óf slecht beeld geeft (lees: strepen, doorloop dingentjes) óf zwart/wit of ik de enige bent die dit heeft? Ten tweede wil de nog-geen-XboX-hebbende te vertellen dat dit zo is zodat zij geen overbodige dingen gaan kopen. Zoals dus een S-Video-kabel!
Doet ie het wel gewoon goed met de stekkertjes die je standaard bij je xbox krijgt of is het beeld dan NOG slechter, ZO ja dan moet je misschien is de RGB kabeltjes gebruiken. als het dan zo is zou je misschien is kijken of je tv niet stuk is.
Kijkend naar het verschil in prijs hoop ik dat je xbox kapot is maar idd eens proberen met de gewone kabeltjes en die advanced scart kan misschien ook beter zijn. Misschien dat zo'n dure tv zelfs ingangen heeft op die super advanced pack van xbox (je weet wel met al die aansluitingen)
Misschien zit er wel een draadbreuk in je draad, zou nartuurlijk ook best kunne. IS het zwart/wit beeld door slecht signaal of gewoon goed signaal alleen dan zwart/wit.
Probeer het idd even met de standaardbekabeling Check het handboek van de tv om te kijken wat voor verversing / frequentie die aankan i.v.m. PAL50 of PAL60 (kan dit een reden voor zwart/wit zijn by the way???) Haal de advanced scart cable voor de beste beeldkwaliteit! Anders zonde van die schitterende tv en xbox en door dan het speelplezier door zo'n (goedkoop) kabeltje te verstieren!
dat het beeld zwart/wit is zal niet komen doordat het beeld pal60 is. Het beeld zal dan zo over je scherm heenrollen met een aanzienlijke snelheid
Heb je je tv goed ingesteld? Ik weet nog wel dat toen me pa z'n Loewe tv kocht de dvd speler alleen zwart-wit beeld gaf. De instellingen van de scart aansluiting wijzigen leverde toen een normaal scherp beeld op.
Nee met de standaard kabeltjes doet ie het wel gewoon...En nee TV is niet stuk... Oké en nu met wat meer uitleg? Goed beeld alleen zwart/wit... Ja TV was goed afgesteld... PS: Hij doet het al met de standaard-bekabeling het doel van dit topic was om de mede-XboX-er er van op de hoogt te houden dat dit het geval is...Maar toen ik het topic opende kon ik punt 1 er ook wel bij vertellen maar toch bedankt voor jullie reactie's...Ik denk dat ik door aanleiding van jullie toch ook nog maar die Advance-Cable-Package ga kopen...
[niet echt dat je zegt ontopic] Lourens Er is al iemand hier op het forum met die avatar. Outsider. [/niet echt dat je zegt ontopic]
dank voor de melding Xenior, ik hoop dat ik hem eerder had dan Outsider, snel even een ander ingevoegd! SORRY OFFTOPIC!!!