Ik weet nog niet echt veel van deze game, maar begin na alle goede reviews en hype op het internet toch wél een beetje ge-interresseerd te raken... Ik heb een vraagje over de kleding; Heb je gedurende het spel de optie om nieuwe kleding aan te trekken, of heb je de hele tijd hetzelfde kloffie aan? Zo ja, welke kleding stukken kun je dan aan? En welke zijn het mooiste?
Je kunt alle kleding die je vindt aantrekken, maar je moet voor light/medium/heavy armor wel de skills hebben. En als je een jedi bent kun je voor bepaalde force powers geen armor aanhebben. Ik vind de meeste kleding niet echt mooi, maar ik draag gewoon mijn jedi kleding.
Op een gegeven moment ben ik op de laatste planeet, die ene met al die rancors, een groepje mandeloreans tegen gekomen, en heb ze natuurlijk afgeslacht. De leider van het groepje had tussen zijn remains onder andere mandeloreans elite armor en een mandelorean head( ! ). Dus toen ik dit armor aandeed, had ik meteen een helm, die er echt zoooo bruut uitziet. Het armor zelf geeft maarliefst +13 defence en de helm is echt dope.
Yup, dat mandelorian armor is uber. Had het meteen aan Carth gegeven. Hij had hem zelfs op het allerlaatst nog aan, dat zag er echter nogal dom uit...alsof hij was wegelopen uit een Power Rangers serie Dat hoofd is trouwens /Mod ...een spoiler. Gewijzigd door DarkwingDuck