www.gameinformer.com/News/Media/Media.htm?CS_pid={0FC08D8D-070A-44A7-906C-0BD742097743} staat de trailer van Jade Empire en is echt de moeite waard om te bekijken ondanks dat het alleen CGI is.
Damn zojuist gezien, maar ziet er ECHT supermooi uit. Als dat IN-Game is dan ga ik flippen. Ook erg mooie muziek btw. Is waarschijnlijk een voor-flimpje of tussen-filmpje ofzo...maar damn zo lekkere sfeer die eruit voortkomt. Ik keek erg uit naar fable, maar nu ik dit gezien heb, zal Fable wel ERG goed moeten worden als ik die nog wil overwegen...
Idd prachtige muziek, zal geen ingame zijn maar ziet er cool uit. Je kan nu al een beetje zien hoe het verhaal zal gaan lopen.
wauw echt een zeer mooie trailer! bij het begin kreeg ik gewoon kippevel! dit word weer een game om naar uit te kijken
Voorlopig heeft fable nog geen niveau Tegen de tijd dat fable eindelijk eens uitgebracht zal worden (wishfull thinking?) zal de graphic engine wel weer flink verouderd zijn en zullen andere RPG's al op de markt verschenen zijn die hetzelfde bieden als Fable belooft