[Splinter Cell] Vselka Infiltration Part 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Thomas, 26 sep 2003.

1. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    IK zit vast bij het nieuwe level van Splinter Cell. (Vselka Infiltration). Ik heb net de compressor uitgeschakeld en nu moet ik richting de submarine. Als je na het uitschakelen van de compressor terug wil kom je in zo'n gang met een luik (waar je vandaan kwam) en een schuifdeur. Je loopt dan een paar schuifdeuren langs maar dan kom je weer bij dezelfde gang waarbij er 2 deuren zijn, waarvan een met een keypad lock en een deur met daarin een gepantserde camera. Waar moet ik heen?

Btw als het onduidelijk is moet je het ff zeggen. 8)

Laatst bewerkt: 26 sep 2003
  2. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet als je die compressor hebt uitgeschakeld helemaal naar de begaande grond waar 2 klapdeuren zijn opegegaan (zag je in een tussenfilmpje).

Suc6!

3. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ow ja, bedankt. :)

4. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke ik ben nu net voorbij die deur gegaan, die open ging toen ik de compressor uitschakelde. En nu wil ik naar buiten alleen zit ik voor een onzichtbare muur. Hoort dat? En zo ja, waar moet ik dan naartoe?

5. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het einde van de missie! :+

Krijg je geen groen beeld met 'Mission Completed' dan?

6. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eh nee. :confused: Ik zal het nog eens proberen.

/edit: Nee, ik krijg geen groen scherm. :confused:
    //edit: Hbben meer mensen hier last van? En weet iemand wat je hier tegen kunt doen?

Laatst bewerkt: 27 sep 2003
  7. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker een foutje in het spel ofzow. Als ik daar helemaal doorloop dan krijg ik een groen scherm met mission complete.
    Duzzz dat betekent dat jij het level niet kan uitspelen, hahaha.

8. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja heel vreemd, jullie kunnen doorlopen maar ik kan doorlopen totdat het rroster komt en dan kan ik lopen wat ik wil maar ik zit dan voor een onzichtbare muur. Nou ja, ik download hem even opnieuw, hopen dat het dan goed gaat. :{

/edit: Ik heb het level opnieuw gedownload maar nu heb ik de missie wel gehaald. :)

Laatst bewerkt: 27 sep 2003
  9. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde!
    Aan het einde van de gang loop ik gewoon tegen een glazen muur :confused: Lekker vaag... Naja, als dat gewoon het einde van de missie is vind ik het goed.

Edit: Op het forum van xbox.com staat ook dat deze bug willekeurig voor komt.

Laatst bewerkt: 28 sep 2003
  10. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    He bij dat nieuwe level kom ik in een kamer terecht waar 2 bestuurbare machinegeweren op mij schieten, kan je ze op een of ander manier uitschakelen??

11. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet ze eerst afleiden met zo'n flare en dan loop je erom heen en ga je naar die computer en daarmee kun je de 1e kunt uitschakelen. Dan kun je ook de 2 uitschakelen als je gewoon langs de muur loopt. :)

12. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    k thx :)

Deel Deze Pagina