Nou ik heb sc2 toch maar gehaald *) is wel kikke mooi enzo bla bla dat weten we al maar, wat vinden jullie nu eens fout aan de game??? Kijken of jullie het ermee eens zijn. Nog maals ik kraak de game ni af dus ni boos worden ofzo het is een goede game. #1: Raphael: Dat vindt ik nou eens een rotcharacter, echt een waardeloze mietje die alleen maar aan het w8en is. #2: De dungeonnspath, waar je maar mot zoeken tot je de eindbaas tegen komt, zijn eentonig een irritant vindt ik en er zijn er teveel. Vooral de ene waar je alleen maar tegen die beserck komt te spelen hoe komen ze hierbij?? 3# Spawn, is me held maar, waarom alleen die bijl?? Hij zou zijn kettingen toch ook kunne gebruiken??? Zou leuk zijn. 4# Waar zijn de wapendemo als op de dc als je het spel uitspeelde kreeg je toegang tot een demo van je vechter waar die zijn mooie techniek a la shounlin liet zien . 5# Waar is huang?? Die was veel beter dan die broertje van seung mina weet ni eens hoe die kerel heet. #6 Dat ene oog vechter chewrade ofzo wat een flutgozer zeg dat hadden ze wel beter kunne doen. Maar buiten dit het is een goed game ik kraak hem ni af maar overal op de gamehoezen staat dat het een 10 kreeg van de bladen bla bla bla maar dat vindt ik wel overdrijven in mijn ogen is geen enkel game een 10 waard want het kan altijd beter. SC2 lijkt wel een update van SC1. Wat vinden jullie ervan??*)
ik vind de dungeonpath ook zwaar !@#$,maar voor de rest is alles zwaar oke echt de mooiste beat'em up aller tijden.
Ik heb SC2 op de GC, want ik vind link toch wel leuker als spawn, Ik vind het een geweldig spel, vooral wapens verzamelen!
Ik heb hem ook op de GC en Link speelt FANTASTISCH!!!!!!! Hij is echt heel goed!!!!! Hij heeft zijn zwaard, een boomerang, een boog en bommen!!
Raphael rulez, vind ik een van de beste characters, is erg snel en behendig en heeft redelijk sterke aanvallen
Ik heb SC II gisteren heel even kunnen spelen in de Entertainer in Zwolle. Ik vond de game er leuk uitzien, maar het is zeker geen titel die ik moet hebben.
#1: Raphael is niet de beste idd, maar toch wel redelijk goed hoor #2: Tsja 3# Tsja 4# Die kun je kopen in subchapter 1 (in de shop) 5# dood ? #6 Charade is cool !
ligt het aan mij of kon je vroeger toch nog alleen met je blote handen vechten als je te veel blockte, dat vond ik best aardig om eerlijk te zijn. vond li-long trouwens veel leuker als maxi en rock beter als de ene flip. of kun nog een rock-pak halen?
De wapendemo kan je kopen verderop in de weaponmaster mode. En Raphael is iig beter dan assasin (ofzo), berserker en charade. Maar dat zijn meningen natuurlijk.