Soul Caliber

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nesem, 26 sep 2003.

1. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb sc2 toch maar gehaald *) is wel kikke mooi enzo bla bla dat weten we al maar, wat vinden jullie nu eens fout aan de game??? Kijken of jullie het ermee eens zijn. Nog maals ik kraak de game ni af dus ni boos worden ofzo het is een goede game.

#1: Raphael: Dat vindt ik nou eens een rotcharacter, echt een waardeloze mietje die alleen maar aan het w8en is.

#2: De dungeonnspath, waar je maar mot zoeken tot je de eindbaas tegen komt, zijn eentonig een irritant vindt ik en er zijn er teveel. Vooral de ene waar je alleen maar tegen die beserck komt te spelen |:- hoe komen ze hierbij??

3# Spawn, is me held maar, waarom alleen die bijl?? Hij zou zijn kettingen toch ook kunne gebruiken??? Zou leuk zijn.

4# Waar zijn de wapendemo als op de dc als je het spel uitspeelde kreeg je toegang tot een demo van je vechter waar die zijn mooie techniek a la shounlin liet zien .

5# Waar is huang?? Die was veel beter dan die broertje van seung mina weet ni eens hoe die kerel heet.

#6 Dat ene oog vechter chewrade ofzo wat een flutgozer zeg
    :confused: dat hadden ze wel beter kunne doen.

Maar buiten dit het is een goed game ik kraak hem ni af maar overal op de gamehoezen staat dat het een 10 kreeg van de bladen bla bla bla maar dat vindt ik wel overdrijven in mijn ogen is geen enkel game een 10 waard want het kan altijd beter. SC2 lijkt wel een update van SC1. Wat vinden jullie ervan??*)

2. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de dungeonpath ook zwaar !@#$,maar voor de rest is alles zwaar oke:D
    echt de mooiste beat'em up aller tijden.

3. Flupke

Flupke Terug van weggeweest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb SC2 op de GC, want ik vind link toch wel leuker als spawn, Ik vind het een geweldig spel, vooral wapens verzamelen!

4. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de game is wel zeker goed maar kon wel beter. En Flupke hoe speelt link???

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem ook op de GC en Link speelt FANTASTISCH!!!!!!!
    Hij is echt heel goed!!!!! Hij heeft zijn zwaard, een boomerang, een boog en bommen!!_O_

6. Flupke

Flupke Terug van weggeweest

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, SUPER (zie reactie hierboven) z'n moves zien er ook gewoon zo mooi uit!

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Raphael rulez, vind ik een van de beste characters, is erg snel en behendig en heeft redelijk sterke aanvallen

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    toppertje

9. oryk

oryk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Link is the man!!! helemaal mee eens!

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb SC II gisteren heel even kunnen spelen in de Entertainer in Zwolle.
    Ik vond de game er leuk uitzien, maar het is zeker geen titel die ik moet hebben.

11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Blip blip... topic thuishoort in Games forum. Geen algemeen discussie onderwerp.... blip blip... :+

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    #1: Raphael is niet de beste idd, maar toch wel redelijk goed hoor

#2: Tsja

3# Tsja

4# Die kun je kopen in subchapter 1 (in de shop)

5# dood ?

#6 Charade is cool !

13. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ligt het aan mij of kon je vroeger toch nog alleen met je blote handen vechten als je te veel blockte, dat vond ik best aardig om eerlijk te zijn. vond li-long trouwens veel leuker als maxi en rock beter als de ene flip. of kun nog een rock-pak halen?

14. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    vind de game super goed nouja rapheal (homo) suck nogal verder dungeons zijn wel ok

15. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    De wapendemo kan je kopen verderop in de weaponmaster mode. En Raphael is iig beter dan assasin (ofzo), berserker en charade. Maar dat zijn meningen natuurlijk.

16. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt heb nu de weaponmode gehaald maar is dezelfde demo als op de DC

Deel Deze Pagina