In gammo hebben ze een oude build van gotham 2 laten zien echt stom!!! die had nog geen realtime reflections of volle snelheid, en ook geen schaduwen in sommige levels die nog niet af waren, echt suf..... maargoed, dat jullie het effe weten.
Wat een sufkutten dan Moet ze maar ff bij tante Mirik langsgaan voor de up2date versie Heb het zelf niet gezien alleen maar wel jammer is dat. Zag het er niet uit dan? Slechte reclame dan.
Nee, zag er nog steeds redelijk mooi uit natuurlijk, alleen die build is van 5 maanden geleden, dus is inmiddels veel mooier. En ze lieten levels zien die gewoon nog niet af waren etc.
Ja, precies, dat zul je in de uiteindelijke versie niet meer zien. Zag er nog steeds goed uit, we zijn een beetje verwend. De build die ik hier heb is echt subliem. Mooiste spel ooit.
he maar had deze game nou zoiets van hard disk lezen ofzo... dat je dus geen laadtijden hebt ofzo? Maarre mirik, kan jij niet ff filmpje maken dan?
kweet het ! echt stom ! graphics zijn inmiddels veel beter geworden ! ze mochten wel wat nieuwe dingen laten zien van PGR2 !
Elk goed Xbox spel gebruikt de harde schijf. Daardoor worden de laadtijden korter. Nee ik kan geen f9ilmpje maken..
Ja, ik vond het er ook al wat matigjes uitzien. Maar zag het goed dat je ook bij PGR2 in-car view hebt tijdens het racen? Misschien kan Mirik daarop antwoorden want die heb 'm al gespeeld, toch?
Ja ik wou ook al een pittig woordje gaan lopen klagen hier over de graphix , maar gelukkig kom ik er nu dus achter dat het om oude footage gaat (gelukkig) want je zag (vooral in het begin van het filmpje) heel duidelijk schokkerigheid en pop-ups in de verte... Verder zag het er akelig kaal uit. Maar goed, als Mirik zegt dat de nieuwe Beta die hij heeft er stukken beter uitziet, dan geloof ik hem uiteraard Ben reuze benieuwd naar deze game want ik speel nog steeds de Dreamcast original; Metropolis Street Racing, die ik nu bijna helemaal uit gespeeld heb
Dat viel mij ook al op. De wielen draaiden ook niet echt realistisch en de snelheid was ook niet echt om naar huis over te schrijven. Ik wil de uiteindelijke versie eens zien!
D'r is geen in-car view, wel een hood-view geloof ik. Het is en blijft kaal, geen mensen. Alleen vogels, bewegende bomen, rommel op de weg dat wegwaait als je langsrijdt. Lees de hands-on preview van gotham 2
Volgende week komen ze met een reportage van de X03 waar ze flink wat hebben opgenomen, + een klein interviewtje met mij...kijken dus
Aach man die gasten lopen altijd achter kwa beelden nieuws en revieuws echt belachelijk vindt ik dat. Ze hebben pas volgende week een revieuw van sc2, nou die heb ik al en veel mensen ook dus je hebt weining aan dat revieuw. Het gaat er toch om dat je kennis met de nieuwe games maakt om ze vervolgens wel/ ni te kopen??? Dan mogen ze van mijn wel sneller zijn net als op onze site!!!!!!!!!!
Dat blijf ik trouwens een serieus gemis vinden, die kale, dode sfeer in de Gotham Games... Ik had liever gezien vlaggen die wapperen, beeldschermen/billboards die bewegende beelden laten zien, en uiteraard mensen langs de weg. Je hoeft ze niet eens aan te kunnen rijden (zo aardig ben ik nou!!! ), maar gewoon als toeschouwers die van bovenaf vanaf een viaduct ofzo toekijken, of langs de baan of whatever.
Meh, boeit mij niks, lekker racen in coole steden. Vlaggen en billboards zijn er al te vinden, net als fontijnen etc.