Hoeveel geld zou MS uitgegeven hebben...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DutchBastard, 28 sep 2003.

1. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    aan die deal met GAMMO.

Ik heb net ff GAMMO zitten kijken, en ik denk dat zo'n 80% van het programma over bill's doos ging _O_.

Voor degene die het niet hebben gezien. Ik geloof dat het dinsdagavond laat herhaald wordt.

2. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat MS dat gedaan heeft eigenlijk :p maar idd, de meeste games die ze laten zien zijn voor de xbox
    Ik denk dat dat gewoon komt doordat de xbox de beste line-up heeft dus dat ze daar wel wat van móeten (p)reviewen ?

PGR2 was trouwens wel een ouwe build, zie topic in Games
    dát is dan natuurlijk weer niet zo'n goeie reclame, want de uiteindelijke game zal er nog veel beter uit zien

3. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb die threat van PGR2 idd ook gezien, wel dom van ze.

Al die xbox games vind ik weer wel een goeie zet...
    en het gaat volgende week gewoon weer door met Top Spin en X03...

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat het gewoon komt door de schaarste die er rond deze tijd (elk jaar) rond games is. En blijkbaar vooral voor de PS2 & NGC, dus hebben we geluk mee, gratis reclame kan nooit kwaad :p

5. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    sorry dat ik het zeg hoor.. maar de PS2 heeft altijd meer games klaar staan dan de GC en xbox samen.. dus wat jullie nou zeggen vind ik bestewel een beetje fanboy achtig..

6. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    shit, helemaal vergeten om te kijken

7. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Maandagavond om 23.15 wordt het weer herhaald;)

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    We noemen dit tegenwoordig realistisch kijken. Al kijk je wat er de aankomende maanden op de gamecube uitkomt dan wordt je daar niet vrolijk van. Idem met de Ps2. Op de Xbox komt er echter een enorme line up aan coole spellen uit, dus is het meer dan terecht dat die ook bij Gammo behandeld worden. ;) Dan kan het me dus geen zak schelen wat er al uit is, maar eerder wat er nog moet komen qua exclusives..

Laatst bewerkt: 28 sep 2003
  9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, en het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit. Want 80% van alle games, daar word je echt niet vrolijk van...

10. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt wel mee. Om even enkele games te noemen: Rogue squadron 3, F-zero, Mario golf, Mario kart, FF: CC voor de GC en PES 3, GT 4, Jak 2, Ratchet&Clank 2, FFX-2 voor de ps2. Van deze games word ik zelf zeer vrolijk van :9

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    80% van alle PS2 titels slecht?

Sorry dat ik het zeg, maar dit slaat natuurlijk weer helemaal nergens op he. Daar komt nog eens bij dat de meeste games multi-console zijn dus dan zeg je meteen dat de meeste Xbox games ook slecht zijn of niet? Oh nee, nu ga je natuurlijk zeggen dat die er op de Xbox natuurlijk beter uitzien of zo. Bullshit. Multi-console games verschillen onderling niet heel erg veel dus het zijn op alle consoles of goede of slechte games.
    En wat betreft de exclusive games. Iedere console heeft zijn eigen goede exclusives.

Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  12. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik het zeg, maar ik ben het wel met hem eens. 80% Van de spellen is gewoon dikke crap. Bij de Xbox is dat zelfs nog meer (mening offcoz). :p

13. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt maar aan hoe je 'slecht' definieert.

95 % van de GBA-games zijn slecht, dus nog erger dan de ps2 en XBox :D

14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    WHOAAA was gesponsord tot en met.... dat GAMMO.

Liever Xbox dan een andere dacht ik (en toffe screens PGR2, volgende week TopSpin).

/edit de herhaling is maandag half twaalf

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    LOL zo jij hebt veel plezier van je console/s dan. :)

Of ben jij soms zo iemand die alleen maar games wil hebben die minimaal een 9 scoren in de reviews? Zo ja dan vind ik het toch echt wel zonde. Op die manier mis je volgens mij heel wat games die eigenlijk een stuk beter zijn dan je denkt. Ik vind 80% voor de PS2 en zelfs nog meer voor de Xbox echt wel overdreven hoog hoor.

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, ik koop natuurlijk alleen games die mij ook echt aanspreken. Dan kijk ik nog niet eens naar de reviews meer. Deathrow bijvoorbeeld vind ik best een cool spel terwijl hij overal 6en scoorde. :)
    Alleen heb ik ook heel veel spellen gespeeld op de xbox die mij vies tegen vielen, waaronder de meest recente Colin mc Rae 04. Nou krijg ik via een gamesite de meeste games toch wel toegestuurd, maar goed zijn ze echt niet allemaal. Eigenlijk maar een paar. :) In de toekomst gaat hier hopelijk verandering in komen!..

17. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    olol morgen ff kijken :D
    Zal wel zo zijn dar er voor de Xbox gewoon veel meer nieuws was dan voor de PS2..
    zijn in de afgelopen week een stuk of 6 spellen uitgekomen

18. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0

Bijna iedere game die jij opnoemt bij de ps2 is uitgesteld voor volgend jaar en telt dus niet mee met de line-up voor de komende maanden. De cube heeft ook wel spellen, maar toch kan de line up bij lange na niet tippen (zowel als aantal spellen, als de kwaliteit er van) aan die van de xbox.

Dat jij bijna iedere game koopt die er uit komt voor de xbox moet jij weten. Maar ik ben een scholier en heb zoals 90% van de mensen hier niet echt veel geld. Ik koop dus alleen games die echt goed zijn en waarvan ik weet dat ze niet tegen zullen vallen. En dat kun jij dan zonde vinden, maar ik heb zeker net zoveel plezier van mn doos als jij. DUS JA IK BEN ZO IEMAND DIE ALLEEN MAAR GAMES KOOPT DIE EEN 9 OF HOGER SCOREN! So what?? :mad:

19. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    :confused: Wat is het probleem?

Ik had geen enkel probleem met je post aangezien dit je mening is, maar waar slaat die laatste schreeuwende zin op? Ik reageerde op een normale manier op Clawvipers post wat je kunt zien aan de smiley die ik gebruik en het feit dat mijn openingszin niet serieus bedoeld was. Iets wat blijkbaar iedereen ziet behalve jij. Clawviper reageert vervolgens ook weer op een normale manier dus waarom jij nu ineens zo gefrustreerd reageert ontgaat me compleet.

Als je Clawvipers post had gelezen dan had je gezien dat hij ook heel veel games heeft gespeeld, maar desondanks van mening is dat de meeste daarvan slecht zijn. Dat is dan zijn mening en daar is verder niets mis mee. Waarom jij er nu scholieren met blijkbaar te weinig geld bij betrekt snap ik echt niet aangezien die niets te maken hebben met de discussie tussen Clawviper en mij.

Dus reageer je frustraties voortaan op iemand anders af a.u.b.

Deel Deze Pagina