Toen ik de story mode van DoA3 had uitgespeelt kreeg ik alle filmpjes. Maar ik heb ook opeens met Zack een nieuw pakje hoord dat of kun je die ook ergens winnen. Kun je ook nog wat anders winnen dan filmpjes??
Zack zn 3e kostuum win je door survival mode 20 gasten met te verslaan Je kan ook nog Ein unlocken, en andere kostuums verder kan je niets winnen geloof ik.
EIN kan je winnen ja , staat ergens anders op dit forum iets over. ik heb hem eergister erbij gewonnen hij kan karate . en dan krijg je RANDOM mannetje ook nog . maarja , zoek maar op dit forum hint hierboven ergens staat ZOEKEN op forum . en dan op DOA3 of EIN rechtsboven ZOEKEN
Ein is broer van Hayate.. Je kan hem krijgen door time attack uit te spelen binnen 4 minuten en 30 of 40 seconden... Dan vul je als naam in Ein en dan kies je end.... Ow ja je moet het wel met Hayate doen...
nieuwe outfits Winnen hoeft niet. Het schijnt dat er een CD-tje in omloop is bij het original xbox-magazine waarbij je een up-date hebt met de laatste fashion (64 nieuwe outfits). Zelf ben ik dat cd-tje nog niet tegengekomen. Waarschijnlijk gaat het om de amerikaanse versie uitgave juni, uitgekomen in mei? Heeft iemand een idee?
Dat is een addon disc met pakjes voor de NTSC versie. Bij PAL zitten al die pakjes al in de normale versie. Je krijgt ze btw niet, je moet er ook dan gewoon voor vechten.
he ik kreeg laatst iets voor jann lee....het was geen nieuw pakje en het was blauw...maar ik zou het niet weten oh ja en kreeg voor die zwarte ninja gozer (naam vergeten) een zwaard
Dat ie opeens zo blauw als een smurf was, is omdat je dan met een andere knop het pakje had geselecteerd!!! Dan krijg je een ander uitvoering van het pakje... Maar zwaard voor wie??? En hoe?? Ik wil ook zwaard!!!!
Hij bedoeld gewoon het standaard voorwerp voor die is het zwaard. Net zoals drankfles, horloge enz. Hebbie toch niks an? Alleen wat puntjes. Ik las ooit wel dat je met drie kristallen dolfijntjes bij eh..Crist../helena(weet niet meer welke, spel ff niet gespeeld) ook een 3e pakkie kreeg. Ik denk niet dat dat zo is maar wie weet. Ik heb er iig pas 1 gehad.
[Offtopic] Hmm...Die van Helena vind ik ook niet slecht... [Ontopic] Als je ff searched dan vind je een topic dat heet 'Hoeveel xtra's hejje bij DOA3 gehaald?' [http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2670]
Ik heb pas EIN en een 3e pakje voor zack.]:- Wat bedoelen ze als je er 20 moet verslaan? 20 achter elkaar of gewoon dan 5 dan 5 dan 4 dan 6?
Nee gewoon 20. 20 achter elkaar uiteraard. Maar dit is ook niet helemaal waar want ik heb de nodige pakjes voor die dat soort ventjes ook gehaald zonder dat te doen, je moet alleen wachten op een xbox-item dan wat dus veel langer kan duren maar soms heb je geluk.