1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham of Rally Sport Cahllenge?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 13 jun 2002.

  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die korting met de CJP-pas en Coca-Cola card, was ik ff vergeten. Ik ga dus morgen meteen een spel halen, want ik dacht dat die twee nog steeds 70 euro waren. (Blijkt nu dus ''maar'' 54 te zijn! 8) )
    Ik weet alleen niet welke ik moet nemen: PGR of RSC, ik vind zowel rally als gewoon racen leuk, dus op zich maakt het mij niet uit.
    Ik trouwens dat ik een van de twee dan later wel tweedehands koop, maar aan welke moet ik nu mijn poen uitegeven. Oftewel: welke is beter en welke is (het) dus meer waard?
    Alvast bedankt! :confused:
     
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    PGR heeft voor mij de voorkeur, want het heeft veel meer diepte en je wilt ook constant doorgaan om de game uit te spelen en wagens te verdienen. Ik heb meer met de wagens van PGR en tijdens het spelen van RSC vraag ik me steeds af waarom er nou geen Kudos worden bijgeteld... ik wil dat getik horen :D:D

    Ga voor Project Gotham Racing als je een échte game wil :D

    Edit: en vind je hem toch maar niks, dan slof je naar de shop om te ruilen :D
     
  3. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    alleen rsc is makkelijker in te stappen, en bij pgr ben je het grootste deel van de tijd bezig met kudos verzamelen en niet met puur racen, voor mij is het rsc maar pgr vind ik ook een top game
     
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind zelf vind PGR te donker...ik moest m'n tv instellen om de weg soms duidelijk genoeg te kunnen zien.
    RSC is echt mooi en duidelijk.

    Om te spelen zijn ze allebei wel leuk, maar ik zou uiteindelijk voor RSC gaan.....
     
  5. GravityWell

    GravityWell 1337 N00b...

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf PGR en dat is echt tof spel!! Ik heb RSC nooit gespeeld maar ook dat lijkt me niet mis...

    Als je ff had gesearched dan had je hier al tal-loze topics over gevonden! ]:- Maar dat terzijde...
     
  6. StrayDog

    StrayDog Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind RSC geweldig en PGR helemaal niks.
     
  7. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    Ik heb RSC en ik kan je verzekeren dat je geen spijt zal krijgen als je die game koopt.
    Weet niet of die beter is dan PGR want daar heb ik alleen demo van gespeeld. Men zegt wel dat RSC betere multiplayer game is.
     
  8. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je van weg races houdt; neem PGR

    Houd je meer van Rally rijden: Ralli Sport Challenge.

    Ze zijn namelijk allebei heel goed!
     
  9. sirrah

    sirrah wait i'm reloading

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    project gotham (ik heb ze alle bij) ralli ziet er beter uit maar het spel doet er lang over om een level te laden 15 - 20 sec. verder is het spel niet van uit de auto te spelen. je ziet nix aan komen.

    prg zie er niet mooi of lelijk uit maar het spel is supper.
     
  10. macksplack

    macksplack Guest

    ik heb ze allebij ze hebben allerbij hun kwaliteiten het is maar waar je van hou ben je een grand tourismo fan dan is gotham iets voor je ben je sega rally fan dan zit je bij rsc heel goed 1 ding weet ik wel is dat als je het gevoel van snelheid wil dan moet je rsc nemen das pas race daaaamz wat een snelheid 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2002
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vannochtend RSC gekocht en het ziet er inderdaad mooi uit. Ik heb eens een demo van PGR gepeeld en zag er inderdaad niks van. RSC is inderdaad erg leuk, maar ik moet nog wel ff oefenen! Bedankt voor de hulp! :+
    Nu op zoek naar iemand die mijn THPS3 wil ruilen voor zijn PGR. :D
     
  12. Foxz

    Foxz 343 Guilty Spark

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap serieus niet wat iedereen in RSC ziet. De gedragingen van de wagen zijn heel vreemd en de graphics zijn mooi maar ook errug leeg. Als je 5 meter van de baan af bent wordt je met gereset en nogmaals, de wagen gedraagt zich gewoon niet realistisch. Maar ja het zal wel aan mij liggen:). Geef mij dus maar PGR, hoewel het spel idd best donker is speelt het veel lekkerder. En voor iedereen die het te moeilijk vind, niet zo snel opgeven:).
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Juist Foxz, daarom raad ik ook PGR aan :)
     
  14. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ralli Sport is gewoon iets moeilijker en vraagt wat meer geduld.
    Dat ontbreekt bij sommige mensen ;)
     
  15. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    In PGR kan je helemaal niet van de baan af.
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8

    Dat is pure onzin.. RSC speel je in een paar dagen uit, PGR niet.

    Bij PGR kan je moeilijk de baan af, gebouwen rijd je niet 1,2,3 doorheen. Het is tevens de bedoeling dat je OP de baan blijft dus van de baan afkunnen zou gewoon niet mogelijk moeten zijn ;)
     
  17. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebei.. Probleem opgelost.. :D
     
  18. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Same here!!! Maar PGR krijgt toch echt met stip mijn voorkeur.....powersliden als een achterlijke, fishtalen met 200 km/u en dan nog winnen ook! Sweet sound &replay by the way :D :D
     
  19. AmpH

    AmpH PC gamer gone Mad

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij rally rijden is het ook de bedoeling dat je OP de weg blijft, je ziet nooit dat ze even een stuk afsnijden tussen de bomen door omdat je dan waarschijnlijk met 200 kpmh er tegen aan knalt.

    Ik begrijp dan jou probleem niet met de besturing. Je kunt toch heerlijk power sliden door de bochten, je moet alleen niet vergeten ook gas te blijven geven in de bocht, anders vlieg je er inderdaad uit.
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de besturing en het weggedrag prima. Bij rally zijn de auto's gewoon wat moeilijker te besturen, door die modder en zo. Bovendien krijg ik PGR ook nog wel, dus ik kan nog niet zeggen welke beter is, maar ik weet wel dat RSC gewoon heel goed is. Tot nu toe tenminste. :+
     

Deel Deze Pagina