Freedom Fighters

Discussie in 'Algemeen' gestart door davidrsca, 24 sep 2003.

1. davidrsca

davidrsca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel missies telt het spel eigenlijk ??
    kheb er al een 6-tal gespeeld, en ik vind het wel nog een goeie game, er komt zeker tactiek bij te kijken, en je kunt niet alles alleen oplossen, je hebt de hulp van je team mates zeker vandoen

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na al die reacties en de demo had ik eigenlijk wel een matige game verwacht, maar wat zat ik ernaast! Echt een goede game is het geworden. :) Het enige minpuntje wat ik tot nu toe tegengekomen ben is het camerastandpunt. Het is soms ietwat onoverzichtelijk.

3. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij dit spel komt weinig tactiek kijken (is mijn mening). Het is wel een heel kick spel. Het enige nadeel is dat je het te makkelijk en te snel uitspeeld. Ik heb er 2 dagen over gedaan.

4. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Hij is voor 9,99 euro bij de intertoy's ;)

5. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geez... wrom bump je zo'n oude thread? iedereen weet datie daar 10 euro is |:-

6. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, om hem opnieuw onder de aandacht te brengen en ik ga er zeker GEEN nieuwe thread voor aanmaken. En niet iedereen leest het intertoy's boekje ;)
    Ik ga hem iig halen voor 10 eurie's *)

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    maar wel de koopjes thread *)

8. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga 'em binnenkort halen :)

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    mensen hoe zit het met het schieten ik hoorde dat dat ontzettend kut was?

10. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een auto-aim op, dus echt kut schieten is het niet. Het orders geven gaat ook soepel en je teamleden zijn nog best wel slim (ik had ze dommer verwacht). Het verhaal is eigenlijk ook best wel vet en al met al ben je echt een debiel als je voor die 10 euro dit spel niet gaat halen. Ik heb 'm meteen gehaald en er zeker geen spijt van :cool:

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    goed punt (ik ben namelijk geen debiel)

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Voor dat geld is het gewoon geen miskoop. Nou heb ik hem eerlijk gezegd nog niet veel gespeeld. Ben gewoon andere spellen momenteel aan het spelen.
    Maar wat ik ervan gespeeld heb vond ik best aardig. En een tijd geleden heb ik een demo die op een oxm disc stond wel vrij vaak gespeeld.
    De volle prijs vond ik dit spel niet waard, maar nu is het echt een koopje.
    Het is een simpele maar zeker vermakelijke shooter.

13. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook voor die 10 euries gekocht, en me vermakelijk 6 uur aan gedaan om hem uit tespelen :{ , het is wel een leuke game en zeker voor de prijs

14. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wou hem kopen bij de intertoy's, was het de italiaanse versie. Is dat overal zo, of alleen bij onze interroys ?

15. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier is ie gewoon engels hoor..

16. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had ook gehoord dat er buitenlandse versies tussen zaten. o.a. Spaanse en Italiaanse

17. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan het spel heel tactish aanpakken. Flanken werkt echt perfect in dit spel !

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    snel uitgespeeld het spel maar voor die tien euro is het inderdaad geen miskoop. gewoon een lekkere actie game met wat tactische kanten

19. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ik had hem voor mijn Gamecube en wat een bagger spel zeg!Te korte,makkelijke singleplayer en crappy multiplayer!Het spel zag er daarentegen wel mooi uit.

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Yeah. Had em zelf ook bij de intertoys. Pakte toevallig de nederlandse versie, dus dacht dat ze allemaal Nederlands waren, Zocht even het spel met de meest netjese doosje etc. Bleek thuis dat het de Spaanse versie was. terug gegaan en gekeken... lag er dus de Spaanse, franse nederlandse versie van het spel gewoon door elkaar..... ik bedoel euh wie wil dat spel nu helemaal in het Spaans hebben?! 8) _0/ Ik verstond er geen ene hol van. Vage bedoeling van de intertoys 8)

Deel Deze Pagina