hoeveel missies telt het spel eigenlijk ?? kheb er al een 6-tal gespeeld, en ik vind het wel nog een goeie game, er komt zeker tactiek bij te kijken, en je kunt niet alles alleen oplossen, je hebt de hulp van je team mates zeker vandoen
Na al die reacties en de demo had ik eigenlijk wel een matige game verwacht, maar wat zat ik ernaast! Echt een goede game is het geworden. Het enige minpuntje wat ik tot nu toe tegengekomen ben is het camerastandpunt. Het is soms ietwat onoverzichtelijk.
Bij dit spel komt weinig tactiek kijken (is mijn mening). Het is wel een heel kick spel. Het enige nadeel is dat je het te makkelijk en te snel uitspeeld. Ik heb er 2 dagen over gedaan.
Nou, om hem opnieuw onder de aandacht te brengen en ik ga er zeker GEEN nieuwe thread voor aanmaken. En niet iedereen leest het intertoy's boekje Ik ga hem iig halen voor 10 eurie's *)
Er zit een auto-aim op, dus echt kut schieten is het niet. Het orders geven gaat ook soepel en je teamleden zijn nog best wel slim (ik had ze dommer verwacht). Het verhaal is eigenlijk ook best wel vet en al met al ben je echt een debiel als je voor die 10 euro dit spel niet gaat halen. Ik heb 'm meteen gehaald en er zeker geen spijt van
Voor dat geld is het gewoon geen miskoop. Nou heb ik hem eerlijk gezegd nog niet veel gespeeld. Ben gewoon andere spellen momenteel aan het spelen. Maar wat ik ervan gespeeld heb vond ik best aardig. En een tijd geleden heb ik een demo die op een oxm disc stond wel vrij vaak gespeeld. De volle prijs vond ik dit spel niet waard, maar nu is het echt een koopje. Het is een simpele maar zeker vermakelijke shooter.
ik heb hem ook voor die 10 euries gekocht, en me vermakelijk 6 uur aan gedaan om hem uit tespelen :{ , het is wel een leuke game en zeker voor de prijs
Ik wou hem kopen bij de intertoy's, was het de italiaanse versie. Is dat overal zo, of alleen bij onze interroys ?
snel uitgespeeld het spel maar voor die tien euro is het inderdaad geen miskoop. gewoon een lekkere actie game met wat tactische kanten
Ik had hem voor mijn Gamecube en wat een bagger spel zeg!Te korte,makkelijke singleplayer en crappy multiplayer!Het spel zag er daarentegen wel mooi uit.
Yeah. Had em zelf ook bij de intertoys. Pakte toevallig de nederlandse versie, dus dacht dat ze allemaal Nederlands waren, Zocht even het spel met de meest netjese doosje etc. Bleek thuis dat het de Spaanse versie was. terug gegaan en gekeken... lag er dus de Spaanse, franse nederlandse versie van het spel gewoon door elkaar..... ik bedoel euh wie wil dat spel nu helemaal in het Spaans hebben?! _0/ Ik verstond er geen ene hol van. Vage bedoeling van de intertoys