[PS2] Zone of the Enders 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vegeta, 28 sep 2003.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zoe 2

IEMAND AL ZOE2 beetje snel uitgespeeld vond ik

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Re: Zoe 2

Kwam die in Europa niet in oktober uit?

EDIT: In België ligt hij op 30 september in de winkels.

Laatst bewerkt: 28 sep 2003
  3. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb hem al gewoon de pal versie bij de free record shop lag er maar eentje. maar wel gewoon de legit versie heb geen special ps2 ofzo.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb gelezen dat je de game vrij snel uitspeeld maar ik denk dat ie toch langer is dan zijn voorganger (die had ik namelijk in 2 uur uitgespeeld).

Binnekort (lees: volgende week) eens de game huren.

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb voorganger niet gespeeld heb deze versie op hard in 8 uur uitgespeeld

wel veel extra dingen erbij. denk dat ik hem ook maar eens op extreem gaat spelen btw als je nog spellen zoekt voor ps2 check effe op xbazaar hier onder mij meest actueelste topic zoek ik xbox games en ik ruil ze tegen ps2 games

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    wat is zoe2?

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zone of the Enders. uitleg van game. Mars aarde en jupiter zijn in een gevecht voor de vrijheid van elke planeet. Door jupiter geloof ik zijn twee super mechs gemaakt en jij bestuurt er eentje van. veel mech knokken en je zit vaak zo van he deed ik dat nou?

super snelle coole actie game

8. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Net de demo gespeeld... Deze game ga ik dus ZWAAR halen he! Enorm vette actie en super cut scenes in vette manga / anime stijl. Screens:

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ja inderdaad vette game mot je hem hebben? ruil mijn versie wel tegen aanemelijk bod ( toch al uitgespeeld)

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    on-topic sith!

Ruilen doe je maar in Xbazar, één verwijzing daarnaar is wel genoeg. (Eigenlijk was dat er al één te veel, maar ach... :cool:)

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ja papa. wou hem er alleen even als sociale mede gamer erop wijze dat als hij zoe wou kopen dat ik hem er op een goedkopere manier aan kon laten komen meneer

mijn welgemeende excuses moderator :9

12. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Shit.. had ik dit maar gelezen.. heb hem vandaag in de gamestore gehaald. Bummer... maar toch bedankt voor het aanbod :)

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    np bevalt ie een beetje????

nogmaals excuses aan moderator voor mijn gedrag

14. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Ach... ik vind het een beetje bullshit dat hij je meteen bekritiseerde.. Maar goed

[ontopic] SWEET!!! Relaxt is de intro... damn.. duurt wel ff, maar wat je ziet beloofd heel wat! Verer ook wel handig dat je het vorige verhaal door kan nemen. Gelukkig is dit niet gedaan door simpelweg tekst neer te kwakken. Echt een top game ja.

Laatst bewerkt: 30 sep 2003
  15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Topic titel aangepast, totaal onduidelijk :+

En ruilen hoort nou eenmaal in xbazar...tis er niet voor niets...now back to the game ....(die er trouwens wel bizar uitziet...de screens zijn dan wel uit filmpjes en niet in game maar toch bruut :))

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    maar ja ik heb niet gezegd toch waar deze zoe2 over ging? kan over alles gaan wat met zoe2 heeft te maken toch ( dit is geen aanval op jullie moderators hoor )

maar anyway bedankt voor aanpassen titel. HEb iemand hem al uiotgespeeld?

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geen aanval op jou hoor ;) maar je hebt 't echt gezegd :) (en als je 't hebt over het te koop aanbieden, dan zit je toch echt fout...ook al "kan het over vanalles gaan" kan het niet over dingen gaan die niet in dit forum thuis horen :+)

Is dit trouwens een PS2 only titel? [edit: ja dus] met die GFX zou het de verkopen wel eens kunnen stimuleren....

*gaat op gamerankings kijken of 't echt wat is [edit: wel aardig ja...8+ gemiddeld :)]....*)

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    intresse? staat nu ook op de xbazaar lijst te ruil

19. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, bij mijn weten worden de tussenfilmpjes afgewisseld met movie en ingame. De stukjes met de Jehuty (de robot) in beeld is dus zeker wel real time, dus die screens ook. Misschien een beetje ongeloofwaardig, maar het is écht zo.. ze weten alles uit de PS2 te pompen iig :)

20. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG] [​IMG][​IMG] [​IMG]
    volgens mij is dit hoe het er ingame (dus het gedeelte waar je echt interactief bezig bent :+) uitziet....kan geen ander sort ingame screens vinden, still impressive, maar zonder die HUD is 't niet ingame dunkt mij

Deel Deze Pagina