1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Darth Malak verslaan *spoilers als je het nog niet geprobeert hebt*

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bombermania, 21 sep 2003.

  1. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer dat ik hem versloeg was ik light, scout en consul niet de handigste combo om hem te verslaan. Maar ik gebruikte zoals Lars zegt shields, battle stimulants en medpacks. Ik heb ook geen een jedi vermoord ik wist namelijk niet dat het kon. Dus het moet te doen zijn.

    Trouwens je kan zelf ook wegrennen (met die speed force) als je echt te weinig health hebt en dan ergens anders ff medpacs slikken.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2003
  2. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net precies hetzelfde gedaan en disable droid op die jedi, dan krijg je je force points terug. Nu ook maar evil worden idd.
     
  3. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    game is best makkelijk hoor, vanaf begin dat je speelt met alle chars gewoon alles wat je hebt aan skills in Thread injury stoppen (rest is toch onbelangrijk...nouja ok 1 op aware, 1 security en 1 demolition, security is niet zo heel belangrijk, dozen kun je open slaan en voor de meeste deuren kun je makkelijk een passcard vinden, moet je wel meer mensen doden maar dat betekend ook meer exp), en als je dan in een gevecht zit en het word een beetje eng dan druk je op start en gebruik je een advanced medpack of life support kit, als je thread injury dan op iets van 20 staat krijg je bijna alles wel terug en dit kan om de 3 seconden.... of 5..... zoites :) you get the picture

    oja en spuit je vol met de beste drugs die je hebt voordat je je zwaard tevoorschijn tovert (dus ook via startmenu)

    heb spel op Light en Dark uitgespeelt zo zonder enig pobleem :) ben eigenlijk nog nooit doodgegaan.... behalve bij die Elders hun stroom muurtje en Calo Nord pesten bij het begin -_-
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2003
  4. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eerst alle omgeven jedi's ge'released'. toen steeds wegrennen, en als ie op afstand was....gewoon lightsaber gooien :) dit telkens herhalen en dan is het makkelijk :)
     
  5. DarkRyder

    DarkRyder The darkness is near

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben gewoon vol in gevecht met hem gegaan, mijn master critical strike gebruikt
    en het was echt makkelijk
    geen 1 medpack hoeven gebruiken, geen 1 heal force hoeven gebruiken
    ik was lvl 8 soldier lvl 12 guardian light
    ik heb em in 31 uur uitgespeeld, dat viel me toch wel tegen
    dus ik ga em nu moeilijker zetten en maares de darkside gaan verkennen
     
  6. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    i kwas dark side en i khad ook niet echt moeite met hem gewoon power en critical attack gebruiken en veel medpacks


    he hoe sla je in godsnaam dozen open?

    ik be nnu weer overnieuw begonne nmet light side en ik kmerk wel dat het veel moeilijker is om erg light te worden
     
  7. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Dark is veel leuker dan light vind ik :) daarna light was voor mij te moeilijk omdat al die softies zo verschrikkelijk irriterend kunnen zijn dat je ze wilt bedreigen en hun credits wilt stelen :/ toch gelukt :)

    mijn characters zijn btw altijd Scout/Sentinel, dus niet zo veel power ;)
     
  8. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    jeeeeeeeej

    *party @ richard's

    ik heb hem nu net 1min geleden ook voor het eerst uitgespeeld, egt mastelijk was het spel zeg_O_ (53:00 uurtjes gameplay, we willen natuulk wel alles zien he;) )

    nu maar een darksite }:] _O_
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2003
  9. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn! Darth Malak is echt veel moeilijker te verslaan met de light side. Dark side was eigenlijk een makkie met drain en force lightning. Maar nu heb dus niks om die Jedi's in die capsules te vernietigen. :eek:
     
  10. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    geen destroydroid :eek: das zeker k*t jah
    may the force be with you;)
     
  11. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik kom ook niet voorbij Malak, ben nu helemaal light, maar telkens als ik Advanced medkit gebruik, mept hij me weer met zijn sabre, zodat ik niets opschiet. Als ik hem dan zover heb gekregen dat hij de jedis gaat gebruiken, is hij dus helemaal full health, maar ben ik al helemaal dood. Master speed heb ik ook niet, alleen heal en force shield, dus ik ben behoorlijk pissed. :mad:

    Die jedis krijg ik alleen dood met choke, maar als ik dat doe, mept hij me vrolijk in de rug, en ga ik alweer dood. :{
     
  12. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ondertusse alle Jedi's gedrained dus is 't echt 1 on 1...maar zoals Nosh zegt als ik een medkit gebruik mept ie me weer terug :mad: maar ik heb 't gevoel dat je 't best even kan wegrennen om een medkit te nemen....ach....eindbazen he....nooit van gehouden :)
     
  13. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    met Master Speed kan je een flinke voorsprong op bouwen, even een tipje dan nog, zorg dat je hem dan niet als target hebt geselecteerd, rent wat makkelijker en je force komt weer terug :D
     
  14. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Tnx, maar ik heb dus master speed niet. Ga wel dat trucje proberen om Malak niet te selecteren en dan rondjes rennen zodat ik mijn force weer terug heb.... maar ik krijg die jedis niet dood, omdat ik dan gelijk afgemaakt wordt als ik ze aanval...
     
  15. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt Destruct Droid niet op die Jedi's?
     
  16. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik zal het echt niet weten, alleen jolee heeft bij mij die force power, dus dat werkt ook al niet :{
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    En daarom is Master Speed dus zo handig, kwam ik ook pas achter toen ik zonder die skill bij Malak kwam
     
  18. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon eerst van al die jedi's, die in die soort potten zitten, drain life, zodat Malak ze niet meer kan gebruiken. Als je dat bij ze allemaal hebt gedaan moet je rondjes rennen en Malak komt dan achter je aan en dan moet je de hele tijd life drain doen en dan weer rennen zodat je je force power weer terugkrijgt. Zo heb ik hem verslagen.
    Ik ben trouwens light, ik weet niet of het bij dark ook zo moet.
     
  19. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het niet zo moeilijk. ik was ook light side, maar ik had ongeveer 14 life support kitjes, die toch wel de helft van je leven vol krijgen. Advanced medpacks had ik nog ongeveer 30 van ofzo. want ik gebruikte alleen die kleine na de gevechten, want ik wist wel dat ik ze ooit nodig zou hebben.

    die dingen dus veel gebruiken en als je de forcee Heal hebt eerst die gewoon opgebruiken (bij mij ging het niet zo snel had veel force points) dan heb je nog genoeg over om die packs allemaal te gebruiken.

    Ik wist trouwens niet eens dat je die jedi's zelf ook kon "nemen" ik heb namelijk geen darkside powers.

    Ach hij is wel te doen, alleen je moet niet te lang stunned zijn, want dat is wel heeel erg irritant. maar dat is dan meer een kwestie van geluk. ben daardoor 1 keertje doodgegaan.
     
  20. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    YES! Ik heb hem weten te verslaan. Eigenlijk is het heel makkelijk, gewoon rond rennen, en dan voortdurend choke doen op die jedi (is de einge dark side power die ik had) in die tubes, en heal op jezelf. Dan gewoon malak aanvallen met flurry (erg handig tegen die sprongaanval tijdens battles) en als je veel damage hebt hem de-selecteren en weer rondrennen. T duurde wel gruwelijk lang (heb van 11 uur to kwart voor twaalf gisteravond dat gedaan) maar tis wel de makkelijkste light-manier. O ja, gebruik veel plasma grenades!

    Nu ga ik uberdark spelen! Jeej!
     

Deel Deze Pagina