Vicarious Visions is in opdracht van Vivendi bezig aan een nieuw deel in de Crash Bandicoot reeks. Gelukkig zijn het geen onbekenden voor de franchise, ze hebben namelijk al Crash Bandicoot: The Huge Adventure & Crash Bandicoot 2: N-Tranced op hun naam staan. In dit nieuwe spel gaat Crash (het gamefiguur, nie onze moderator) moeten racen voor zijn leven en proberen de vernietiging van de aarde te vermijden. Zeg maar MarioKart met andere karakters. In deze versie zal je met zijn acht kunnen racen over zeventien verschillende parcours. Dit spel zal nog dit jaar in de winkelrekken terug te vinden zijn. Bron: http://games.telenet.be/index.php?shotid=8996 (klik voor screenshots!!) Ik heb op ps1 enorm van CTR(Crash Team Racing) genoten. De unieke gameplay(met dat slippen & dan die nitro's) vond ik heel leuk en ging nooit vervelen. Ook de wapens enzo die je had waren heel cool! De multiplayer was ook heel plezant en je had hoge fps( integenstelling tot bijna ale xbox games waarbij op splitscreen het spel niet anders doet dan hakkelen, bv mcII, colin mcrae rally 3...) Ik denk wel dat dit spel iets kan worden, zeker met live ondersteuning!(als die erkomt)
Vetje Petje, vond Crash Team RAcing 1 van de beste spellen op m'n oude PSX, zoniet de leukste GA deze maybe wel halen
Me too... Ik zat zelfs onlangs nog te overpeinzen om toch maar weer zo'n ding aan te schaffen, maar toen zag ik de eerste screenshots van Crash Nitro en ik dacht.... HOERAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Ik ga hem niet kopen, heb de psx versie thuis liggen en ik kan hem nou niet zoveel mooier noemen, dus ook geen reden om hem nog een keer aan te schaffen.
Echt vernieuwend ziet het wel niet uit maarja het was echt wel een heel verslavend spel. Hopelijk doen ze toch wat nieuwe wapens en gameplay-elementen erin.
Eerlijk gezegd maakt mij dat niet zo veel uit. Voor mij zou alleen de Dolby Digital ondersteuning van de Xbox al genoeg zijn, want dan kan je tenminste de bommen horen als ze van achter je aan komen rollen. Maar nieuwe spelelementen.. Hmm.. "Crash Nitro XXX featuring the DOA girls" toch niet, hoop ik?
Ik bedoelde nog iets nieuws qua gameplay. Dat met die nitros in de bochten die je verkreeg door te slippen was wel heel cool maar misschien zouden ze nog iets nieuws vinden? Over live moet het ook wel fun zijn