€ 50,80 bij gamerelease.nl (+€1,50 transport) nu bestellen levert je ook nog een XBOX keyring op!!! en o ja, je hebt 'm op de releasedate (23/10) in huis!!!
Heb jij hem daar ook besteld dan? Ik heb nog nooit iets van dei winkel gehoord en weet dus niet of die ook betrouwbaar is...
ja, heb al vaker daar besteld en 't is save! /edit; 1 keer niet op tijd geleverd gekregen, maar na een mailtje heb ik 10 euro korting gekregen ter compensatie!!! echt een goeie service daaro!!!
ik hoop dat fifa2004 ook maar een beetje in de buurt kan komen van pes want dan zal ik al blij zijn. In mijn ogen is dat nog lang niet gelukt. Wel cool dat de NL competitie er weer inzit. pes3 roddel gelezen iedereen. Was dus een onzinverhaal dat hij op de xbox zou komen. nu moet ik et maaar doen met fifa (zonder live). The world is hard today. Ik had gehoopt op een potje live tegen okkie. Feyenoord-ajax
Ik ben ook zeer blij dat de Ere divisie erbij is, want toen ik 2003 versie kocht, wist ik niet dat alleen ajax feyenoord en psv in het pakket zaten. Ik baalde er best flink van. Stond ik ook nog ervan te kijken dat er wel andere landen bijzaten. Maar nu eindelijk bij 2004 kan ik weer de ere divisie spellen. Helaas niet met MVV, maar dat zal ook de eerste jaren er niet inzitten....SWING
Hij komt 30 Oktober bij Bart Smit (stond op een papiertje in winkel) *) Nog een maand w88 Als je trouwens filmpjes wilt zien moet je naar www.easports.com Ik heb daar laatst een filmpje gezien van de trainingen, dat lijkt me echt vet! Beetje je eigen training samenstellen beetje vrije trappen oefenen
ikke met 2003...die ik al keilang heb, ga 2004 denk ik niet kopen...maybe over een tijdje, ma nu nog niet heb gisteren Colin McRae Rally 4 besteld duss...daar kan ik wel ff mee vooruit en Fifa 2003 verveelt me ook niet duss
Kan je in 2004 nou wel weer schwalbes doen?? Ik hoop het echt want dat is dus gewoon echt te gek. En ik hoop dat er meer moves inzitten want ik vond die in 2003. een beetje magertjes.
Ik vond fifa 2003 een hele verbetering ten op zichte van de vorige delen. Meer realistische gameplay. Ik hoop nu nog dat de gameplay beter wordt en hopen dat de bal niet weer aan je voet plakt. En in welk deel kon je een schwalbe maken?