is hier iedereen only for x-box ???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door broeckie, 14 jun 2002.

1. broeckie

broeckie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yooo
    ik ben nieuw hier ! so what
    ik wou gewoon effe weten of op dit forum iedereen only for x-box is ????
    ik ben voor x-box en ps2 ( ik heb ze ook allebij )
    greetz

2. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor goede games...

3. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor Xbox en gamecube, de ps2 vind ik zwaar overrated.
    Gamecube is gewoon een kleine krachtpatser met een stel vette games in de aantocht.
    Maar de xbox vind ik dan weer de beste keuze

4. broeckie

broeckie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha
    ja is wel logisch i think !
    ma ik ken nie veel mensen die echt voor de cube zijn !
    ik ken er wel 50 voor den x-box en dan edde nog van die flikkers die voor alle3 zijn ma die emme geen enkele console!
    ( en ik ben ook voor goede gamez !!! )
    greetz

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Heb op dit moment alleen een XBox.. Maar dat wil niet zeggen dat ik negatief-andere consoles ben..
    Waarschijnlijk ga ik er nog een Cube bij kopen..
    Maar uiteindelijk draait het om de kwaliteit van de spellen... Soms twijfel ik er ook aan of het wel goed is dat te next-gen consoles zo krachtig zijn.. lijkt ff te vaak er meer om te gaan hoe mooi het er uitziet dan om gameplay..

6. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben voor goede games, maar ook voor alle consoles. Heb nu ps2 en xbox, wacht op nog een paar centen van de belastingdienst voor het jaar 2000 dan kan ik ff naar gameshop voor een cube :p

7. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen een Xbox.
    Het kan aan mij liggen, maar ik vind de PS2 echt drie keer niks (ok hij ziet er leuk uit maar verder ook niet), en ja sorry, maj ik vind die gamedoos een grote flop, ik vind het niks, net een klein handtasje voor de dames, met een controler eraan geprikt waar ze nog ergens een mal van hadden liggen in het magazijn. En daarnaast ik vind het idee van de Xbox gewoon geweldig, en het is wel lekker dat MS gewoon veel geld heeft, dus voor een grote flop hoeven we denk nie bang te zijn, dan komt er wel een geldinjectie die ff de zooi moet redden enz. Nej voor mij alleen de Xbox!! (en een pc dan, maja das geen console)

8. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een XBOX en Gamecube, maar moet eerlojk zeggen dat ik tot nu toe een beetje teleurgesteld ben in het aantal goede games voor de cube, alleen Star Wars en SSB:M zijn echt goed en de komende maanden komt er niet echt wat uit.

De XBOX daarintegen heeft vele games (heb er 5 en er zijn er nog 2 die ik wil hebben) en der komen de komende maanden nog velen bij.

9. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen een Xbox.. Dat is mijn eerste (non-PC) game apparaat sinds de Commodore 64.. Over andere consoles heb ik niet echt een mening, alleen het feit dat ik een Xbox gekocht heb laat misschien doorschemeren dat ik dat wel de beste keuze vond voor mij op dit moment.. :cool:

Laatst bewerkt: 14 jun 2002
  10. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook mijn eerste console, ja een echte aloude grijze nintendo gameboy kan je niet echt console noemen he (al blijven ze leuk voor op vakantie, met zun tweeen tetris) Maar inderdaad als ik een PS2 wel wat had gevonden dan had ik die wel gekocht, maar nej, vind um nie zow, vind de Xbox vele male gaver, beter en noem maar op. Ik bedoel heb wel een stel keer op zo'n sony apparaat gespeeld, maar als ik dan nu de xbox zie dan vallen die graphics echt zwaar tegen van de ps2

11. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Kep zelf zowel de XBOX als de PS2..........De PS2 krijgt voorlopig nog mijn voorkeur, vanwege het BIG-ASS games assortiment...na de zomer zal het waarschijnlijk wel over waaien naar de XBOX :D

13. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat vele games argument een beetje vaag, omdat je toch nooit alle games zal & kan kopen.. Ik heb nu 5 AAA-titels en vind dat voorlopig wel genoeg.. Voordat ik die allemaal uitgespeeld heb ben ik maanden verder, en dan hebben ze nog een multiplayer optie waarvan ook veel gebruik gemaakt wordt (multiplay vindt ik belangrijk)..

Enige wat misschien wel een argument is dan, is dat je dan meer keuze hebt.. Vraag is alleen hoeveel echte AAA-titels er tussen zitten, en hoeveel geld je aan games wilt uitgeven (je kan moeilijk alles kopen)?

Laatst bewerkt: 14 jun 2002
  14. Flood

Flood Guest

zolang je maar praat over xbox games en niet over ps2 want dat boeid ons weinig

15. lenntheman

lenntheman a

Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: Hij vraagt toch of er hier alleen maar xbox ventjes zitten, niet over wat hij mag praten :confused:

Ontopic: Ik ben voor de XBox die ik heb en voor de Gamecube die ik (waarschijnlijk) aan het eind van de zomervakantie heb....:D

16. TimBa

TimBa Lakers Lover

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben neutraal, want ik hou net als Ricobah van goede games. Nintendo heeft Zelda (ruleerd), Sony heeft Gran Turismo, en Microsoft heeft Halo... Zo kan ik nog wel honderden spellen opnoemen, want de één heeft iets wat de andere niet heeft.:)

Laatst bewerkt: 15 jun 2002
  17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je nie eens weet dat het Gran Turismo is :+

Blinx heeft nog helemaal niks bewezen..

18. TimBa

TimBa Lakers Lover

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt gelijk, my mistake:+

19. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whehhe volgens mij wordt de cube gezien als een soort snack tussendoor ofzo met xbox als grote lunch :p.

Wat ik wil zeggen is dat iedereen nog een zo'n minidoosje aanschaft naast zijn console net alsof het niks is.

20. TimBa

TimBa Lakers Lover

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha precies... Alleen ga ik em binnekort kopen als Zelda uit komt :D omdat er tegen die tijd pas echt "leuke" spellen op komen..

Deel Deze Pagina