Dit spel is dus echt een TOPPER he,Ik heb de Demo nu een paar dagen gespeeld,en hij is echt geweldig.Je kunt hem qua besturing nog het best vergelijken met Virtua tennis,gewoon lekker simpel, graphics zien er netjes uit,en de gameplay en de humor in de game zijn geweldig ik verwacht dat dit spel het echt goed gaat doen op Xbox live,gewoon live met z'n 2en in een team tegen een andere live gamer, zijn jullie het met me eens dat dit een van de leukste live games gaat worden tot nu toe..............
Nee, lijkt mij vrij weinig aan. Verder heb ik het idee dat er al andere outlaw volleyball topics zijn...
Heb een tijdje ernaar vooruit gekeken, maar na wat matig tot goede reviews vond ik het toch niet het geld waard.
ik hem al liggen thuis! in eerste instantie is het heel aardige game en gaf ik em een 8.5 ongeveer. maar na 2 weken wordt het een stuk minder en merk je dat de punten erg eentonig beginnen te worden. t kan aan mij liggen maar xboxlive (wat ik nog niet gedaan heb met deze game) is waarschijnlijk nog zn redding want dan kan het weer leuk worden. nu geef ik het een 7.0
Ik heb de demo gespeeld en ik vond het VRESELIJK! HEEEEL erg stijlloos, lelijke graphics en muziek, afschuwelijk commentaar! En dan niet te spreken over de gameplay, Beach Spikers is echt King of Volleyball....
Ik heb de PAL full-version en het is eigelijk wel een lache spel, het is aardig humoristisch en je kan 't lang genoeg spelen. Ik vind 't beter bespeelbaar dan Doax, hoewel de gfx een beetje onder doen. Verder zijn er "Drills" waar je op een grappige manier je skills kan verbeteren, en is er een kleine mini vechtgame. Xbox Live multiplayer heb ik niet geprobeerd aangezien ik geen Xbox Live heb.
dit is toch al voor de tweede keer uitgesteld de dag dat ie normaal gereleased nu staat die voorlopig op voor 31 october
dacht van wel moet misschien eens wat revieuws lezen (wat ik ook nog niet echt gedaan hebt alleen de conclusie en de score) maar ik dacht wel dat je met 2 personen op 1 account kon spelen
Op de website van outlaw volleyball staat dat je met 4 man live kan spelen....maar of dat betekend 2 personen per xbox...dat staat er niet duidelijk.....
Ja, via Xbox Live kan je 2 personen achter je Xbox tegen 2 andere personen doen, System-Link zit er trouwens helemaal niet in. Ben vandaag weer ietsje verder gegaan met het spel, en het is eigelijk best een goed spel, rond de 8 / 8.5 zou het zeker waard zijn. Dit komt voornamelijk omdat 't aardig groot is, en er genoeg drills zijn voor elke character om je stats omhoog te krikken.
Maserati heb je de pal versie of de ntsc versie ? en als je de pal versie hebt waar heb je die gehaald
die is weer uitgesteld tot 31 oktober dat zuigt echt zwaar dat is al de 2 keer en in amerika is ie al 4 maand ofzo uit
Ik heb de PAL-versie, maar de NTSC-versie is ook nog niet uit. Maar ik heb een reviewexemplaar, dus niet in het hoesje etc. daarom kunnen ze deze eerder naar de pers sturen. Maar het spel zelf is dus al wel af, het wordt alleen wachten totdat ze gold zijn.