Gekopieerde DVD's afspelen op een xbox??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door swammie, 29 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swammie

swammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb een xbox gekocht van iemand via internet, doet het helemaal perfect!! Nou heb ik een gekopieerde dvd erin afgespeeld en dat werkt ook perfect... Nou weet ik dus niet of hij omgebouwd is.. Mijn vraag: Moet je xbox omgebouwd zijn om gekopieerde dvd's af te spelen?

groeten roy

2. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    ja die is dan omgebouwd want anders gaat dat niet denk ik toch

3. swammie

swammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm... daar heeft die vent niks over gezegd.....

4. Fragile

Fragile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hieft niet omgebouwd te zijn

Een kopie van een film is wat anders dan een spel. Een kopie op DVD -R draait volgens mij zo'n beetje op alle DVD apparatuur. Ik weet niet waar jij 'm gekocht heb, maar lijkt me sterk dat ze ergens zomaar illegale xbox-jes verkopen aan onwetende klanten.

Als je gewoon een MS dashboard voor je neus krijgt zal alles wel gewoon in orde zijn, en kun je met een gerust hart gamen.

Mazzles

5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Re: Hieft niet omgebouwd te zijn

WRONG

je kan ook de standaard dashboard hebben als je een chip hebt. Heel makkelijk kijk onder je xbox of je stickers nog intact zijn, zoja dan zit er geen chip in. Kan me namelijk niet voorstellen dat iemand zoveel moeite doet om de stickers niet te beschadigen als hij hem open maakt.

De schroeven om je xbox open te doen zitten namelijk onder de stickers dus als hij open is geweest zie je gewoon een gat in de sticker en zie je daarachter de schroef zitten.

6. swammie

swammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem niet in de winkel gekocht maar gewoon van iemand via marktplaats... ik krijg gewoon dat normale xbox beeld als ik er geen dvd in heb zitten dus dat zit wel goed denk ik...

7. swammie

swammie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net gekeken en ik denk niet dat hij is omgebouwd.. die grijze stickers aan de onderkant zitten er nog keurig op...thnx groeten

8. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is WiXX er altijd toch snel bij, bij dit soort toppics:+

maar hier praten we op dit forum dus niet over....

btw. de stikker kan je vlekke loos er af trekken en er weer op plakken;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina