Hoeveel geld zou MS uitgegeven hebben...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DutchBastard, 28 sep 2003.

1. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Releases:

Jak2 : 17 okt
    Ratchet 2: 28 nov
    PES 3 : 17 okt

Dus dat zijn drie genoemde games die binnen 2 maanden uitkomen, dus waar hebben we het over?
    Misschien heeft de XBox wel meer games, maar de kwaliteit hoeft zeker niet beter te zijn. De genoemde games voor de GC zijn stuk voor stuk toppers. Microsoft mocht willen dat ze 1 van die games krijgen.

Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    LOL ik zit nu net naar de herhaling te kijken aangezien ik een zondag het eerste gedeelte had gemist, maar eigenlijk klopt deze thread natuurlijk niet. :)

Alleen PGR 2 was Xbox only, de meeste andere games (CM 4, Freaky Flyers en Freedom Fighter) waren multi-platform. Ok ze lieten wel vaak de Xbox versie zien, maar er stond ook wel duidelijk bij dat deze ook op andere platforms zou verschijnen.

Beetje flauw om het dan te laten lijken dat het voor 80% alleen maar over de Xbox ging he DutchBastard. ;)

3. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry het was niet rechtstreeks tegen jou bedoeld. Maar ik erger me wel eens aan mensen die super veel games hebben en dat ze dan lopen te zeiken dat ik er nix van afweet omdat ik minder games heb, en dat ik dan een mindere gamer ben. En toen kwam jouw post en die maakte mij ff neidig. Sorry maar hopelijk begrijp je het.

Deel Deze Pagina