Iemand had het over de ''oude neger jedi'' Ik heb Tatooine en Manaan starmaps, kom ik die oudere jedi nog tegen??? of kan ie net als juhani als je haar vermoord niet meer unlockt worden?
ik had die juhanie de 1e x vermoord toen ik dark side was en ik haalde het einde best makkelijk (had een hoop medkits) en hadden jullie ook als je dark was op het einde dat de helft van dat stukje zwart was en de bovenkant donker rood?
kut ik heb die juhani koud gemaakt en haar vriendin ook bij de sith academy mjah mijne kent geen genade eigenlijk ojah ik heb ook gelogen tegen de jedi council want ik ben eigenlijk zo dark als de pest, het pijltje staat nu helemaal onderaan
Dat ze dat niet doorhebben. Loop ik daar als lijkbleke man met rode wolken om me heen en een rode lightsaber in me klauwen zeggen ze; you now walk the path of light, may the force be with you.
ik ben zo blauw als wat , ben opnieuw begonnen maar dan met een Man als karakter, schijnt dan een leuk stuk met Bastila te komen
zelfde bij mij de mijne heeft zelfs rode ogen, met zwarte ringen er omheen, en je ziet de aders in z'n hoofd lopen, echt strak...je wilt niet weten hoe meer ik naar fable ben gaan verlangen sinds kotor...dit spel is al vet...fable heeft de potentie om NOG beter te worden
hoe zit het nou soldier wordt guardian scoundral wordt .. scout wordt..... bedoel meest logische keus
*? Ik heb geen flauw idee wat je daar mee bedoelt Ik heb eerst een scout genomen, en heb daar later een jedi Guadian van gemaakt. Dus: Scout -> Guardian.
Nee,in m'n frustatie was ik gewoon ff verder gegaan met m'n 2e savegame(daar ben ik minder ver mee), daar heeft hij al een keer geauto-saved. Maar ik ben met deze savegame al weer op Dantooine
Dat is mij ook gebeurd. Ik was al een heel end onderweg, maar wilde de dark side eens uitproberen. Na een tijdje moest ik het spel opslaan en in mijn haast savede ik hem over m'n vorige heen. Nu heb ik hem ondertussen alweer uitgespeeld met dat dark side ventje.
het 9e "character" Hay hallo, ik heb een vraag. Ik ben redelijk ver met KOTOR, Heb alleen nog maar 8 mannetjes, heb hier ergens gelezen dat de 9e mannetje op Dantooine zit, maar de figuuren in het spel zeggen me nu dat Dantooine is vernietigt! Kan ik dat 9e mannetje nog wel krijgen?? Heb 2 droids, Bastila (gekidnapt door Lord Malak), Jolee Bindo, Canderous, Mission, Zaalbar en Carth. Ken iemand mij helpen??
Dan zal je dat 9e mannetje (vrouwtje dus) well gedood hebben. Dit was dat figuur van de laatste opdracht die je van de council krijgt om jedi te worden. Je kan haar doden of haar ompraten om terug te gaan naar de council.