Nou, ik zou er ook wel 1 willen hebben, uiteraard. maar eigenlijk valt me alles een beetje tegen. Dead or Alive 3 niet uiteraard. Halo, is ook wel tof. Maar de rest? Bagger!! Zelfs tony Hawk 3 op de playstation 2 krijgt hogere cijfers dan tony hawk x op de xbox. Ik heb een video bekeken die bij een blad zat, en ik was er zeker niet enthousiast over. Mallice ziet er indrukwekkend uit, althans, dat moet ik dan maar aannemen of het ingame er zo mooi uitziet.... Ik ga geen xboxie aanschaffen voor 2 spellen!! Metal gear solid 2 komt ook alleen voor de playstation 2, voor de xbox wordt het een X versie. Hmmmmm, zal ook wel kut zijn. Nee, ik begin toch echt te twijfelen. Maarja, de xbox staat ook nog in zijn kinderschoenen, net zoals de playstation 2 in zijn kinderschoentjes stond met een paar super kuttige launch titels, dus daarbij vergeleken doet de xbox het wel weer goed.... maar er moeten veeeeeeeeeel betere spellen komen.
Ik heb wel 30 spellen gezien die op die band stonden, en alleen bij Halo en Dead or Alive 3 en mallice (munch viel tegen.....) zagen er tof uit
Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2001