FIFA 2004 (the game of the year 200 FIFA 2004 is this tha game of the year 2003 deze keer zit de nederlandse competitie er weer in en er is een trainigskamp + pratische mode wat vond je van deze game laat mij het weten of stuur een mail naar mijn hotmail adres maartenkrabben@hotmail.com me ownz: Splinter cell, DOA extreme bech volleyball, james bond agent under fire, slam tennis, tony hawk 3 me wants: Fifa 2004, true crime streets of LA, Splinter Cell 2 WWW.TRUECRIMELA.COM WWW.FIFA2004.EA.COM thanks for reading this message:
Ik word hier eerlijk gezegd ook een beetje moe van. ik zit vaak op xbw effe te kijken of mensen nog wat leuk gepost hebben. maar tegenwoordig gaan sommige threads nergens meer over. ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen maar mischien moet je eerst een week member zijn voordat je kan posten?
Dit is weer een typisch voorbeeld van "onzinnig gedrag" van iemand die denkt dat hij/zij grappig is. Om te voorkomen dat dit een spam-topic gaat worden gooi ik hem op slot. Wel met het verzoek om, in plaats van lopen klagen en eigenlijk ook onzinnig in deze thread te gaan posten, in het vervolg dit soort berichten bij een moderator te melden. Dit kan via PM of via de knop. Groetjes, Modjes G!@nt, zo te zien ben je net member geworden van deze community, we proberen het hier leuk en gezellig te houden, en zitten dus niet echt te wachten op inhoudloze posts. Probeer dit even in de gaten te houden