Soul Calibur 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 15 mei 2003.

1. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houdt het voornamelijk bij Cervantes en Ivy, verder heb ik ook al een aantal keer met Necrid gespeeld. KotOR heeft echter momenteel voorrang, dus meer dan 1 keer WMM en een aantal keer arcade heb ik nog niet gedaan...

edit:
    Aangezien je ook dingen als movelist enzo kunt vinden op het internet en gewoon uitprinten zijn strategy guides inderdaad vrij overbodig. Bovendien zul je door gewoon veel spelen meer leren.

En de Westerse versie (NTSC US/PAL) heeft 3 extra speelbare karakters in sommige speelmodussen die echter in de Japanse versie ook al in Weapon Master Mode zaten. De characters zijn Assasin, Berserker en Lizardman.
    Assasin = kruising Hwang/Yun Sung
    Berserker = kruising Rock(zat ook in SC1)/Astaroth
    Lizardman = lijkt op Cassandra/Sophitia

Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  2. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ROck dat gast met die bijl?

3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    what the fuck? heeft iemand nou mijn post veranderd of ben ik nou gek!!!. Ik had toch gepost dat ik rock en long-li relaxter vond had iemand dit nog gezien
    (sorry voor off-topic)

ahhh in een ander sc2 topic, ik verklaar me eigen nu officieel tot gek

Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  4. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    uh nee alleen dat je spawn cool vind

5. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    extra gasten zijn lizardman, berserker en assasin... Ik vind ze nou niet geweldig, vooral berserker en assasin zuigen, het lijken aftreksels van andere caracters, en ze zien er "goedkoop" uit. Vinnik.
    En Rock is een gozer met een bijl en hij heeft zo'n bizon pak aan, geloof ik... maar hij zit dus niet in SCII.

En zie dit :9:

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Sure, heb je de Piggyback Guide zeker nog niet gezien ??

7. W1CK3DCL0WN-ICP

W1CK3DCL0WN-ICP Juggalo

Leuk Bevonden:
    0
    bij sommige stages in de weapon master kun je niet heen......weet iemand ook hoe ik daar dan kom?!

8. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    iK weet niet of ik dit hier moet posten, maar ik zit met een probleem....

ik zou nameliijk heel graag sc2 willen kopen, maar ik kreeg bij het spelen van shenmue2 (bij dat gevecht tegen die dikzak op dat flatgebouw) erg veel last van mijn rechterarm/hand. Ik denk dat dat komt door het "buttonblasten". Maar dat weet ik niet zeker, heeft een van jullie dit soort "problemen" ook al gehad? Of hebben jyullie tips?

9. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik wel eens, maar niet zo erg, na 4 uur achter elkaar gamen, maar als je zeg maar pauzes tussen door neemt zou het moeten lukken, gewoon ff wat andere spieren gebruiken zeg maar :9... buttonblasten, was dat ook weer? de hele tijd op een knop drukken??? Dat is niet goed voor je, maar als je gewoon alle knoppen wel gebruikt zoals bij SCII, dan zou het goed moeten gaan.

10. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Dan kan het zijn dat je daar vanuit een geheime chapter heen moet gaan, de plaatsen die daar om heen liggen. Of je moet een stage meerdere keren spelen.

11. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    * bliep bliep* ik neem een dubbel post waar:p maar uhmmmm K*T ik moet nog 1 dag wachten voordat ik dit spel ken kopen (ken niet wachten) en dat zou dan net zo zijn dat het overal uitverkocht is WUHAHAHHAHAHAHHAHA

12. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damnnn vandaag het spel binnuh , deze game rockt eggg als een modder fokker....ben nu in chapter 8 die is damn moeilijk ...1 t\m 7 liep ik zo doorheen maar deze is wel pittig met tijd limiet...
    maar echt een top game!!!

13. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat alleen bij de grote controller
    daarom
    gebruik ik de grote controller alleen voor race games
    want daarmee vind ik race games het fijnst
    voor fighting games en andere gebruik ik de kleine die is daar fijner voor.

14. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe unlock je lizardman precies?

15. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag geen last van gehad (heb spel sinds vandaag) en ik heb hem al iets van 7 uur gespeeld

vraagie hoevaak kende weapon dingus nou uitspelen heb het pas 1 keer uitgespeeld (bedoel wel tot er geen gevechten meer bijkomen)

16. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    2 keer de Weapon master mode uitspelen

17. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fuck it , hoe kom je voorbij chapter 4 stage 3 ...(de 2e keer in weapon) dat 3e wijf blokt bijna alles en heb tijd te kort :confused:

18. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoelt zeker Taki :)
    Is een beetje muf kind ja met dat continu geblock van haar. Ik had er eerst ook moeite mee maar je moet gewoon unblockebels doen(ik heb het met spawn gedaan).

Succes verder

19. XtremeX

XtremeX Hardcore Xtreme

Leuk Bevonden:
    0
    gbateman dat is bullshit.

je kan alles blauw hebben staan bij je weapon master, maar toch lizardman niet hebben unlocked.

omdat je als je level 70 hebt bereikt (of iniedergeval de titel van edgemaster hebt) je terug moet gaan naar chapter vier en nog een keer moet doen (of alleen stage 2 weet ik niet meer precies) waardoor je bij stage 2 een new area unlocked en als je dat uitgespeelt hebt krijg je lizardman pas.

20. XtremeX

XtremeX Hardcore Xtreme

Leuk Bevonden:
    0
    uhm .... sorry pbateman was t :+

Deel Deze Pagina