Irri spelers bij MotoGP!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door XTM, 19 aug 2003.

  1. InZane

    InZane XBOX addict

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging weer lekker vanavond :mad:

    Bij de ene 2 mafketels die de hele tijd of tegen het verkeer in reden of aan het stunten waren en bij de ander konden ze er gewoon niet tegen dat ik eerste lag.
    Ze zaten met z'n 2en te overleggen om me bij de finish aan te rijden. Lukte ze niet, maar goed..
     
  2. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je er juist de hele tijd last van [spookrijders]|:-
     
  3. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe 't alleen maar bij Fransen O-).

    Wat wel grappig is is tikkertje op 't rechte stuk van Mugello :+.
     
  4. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah k heb echt iets tegen fransen en italianen. Overal waar ze zijn welke lobby dan ook ze spreken gewoon hun eigen taal. Ben al van een paar lobby's geband omdat ik vroeg of ze engels wouden praten :'-( hopelijk zullen ze het ooit leren
     
  5. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Reken er maar niet op.
     
  6. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de moed ook vrijwel al opgegeven. Maarja het was het proberen waard.

    die mensen hebben gewoon een bunker voor hun harsis |:- |:- |:-
    :p
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wij spreken ook gewoon Nederlands in onze 'eigen' lobby's.
     
  8. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat is onze eigen lobby als k samen met nog 1 of 2 andere nederlanders in een andere lobby zit van een UK gast dan praat ik wel gewoon engels :D
     
  9. Scorpy

    Scorpy XBox360 n00b

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 5 dagen spelen op de X-Box met MotoGP2 heb ik een paar dingen die van me hart** af moeten.

    1. Die schreeuwbekken die hun kop niet dichthouden
    2. Sukkels die proberen zoveel mogelijk mensen in de 1e bocht eraf te drukken
    3. Mensen die achter je aan gaan rijden en je er dan afknallen door NIET / of later te remmen.

    Ik probeer nu servers te vinden waar collisions off staan .......

    **EDIT: Hart is nog steeds met een t
     
  10. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Over punt 3: Veel mensen remmen gewoon veel te vroeg.
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Waar in MotoGP1 iedereen met Collisions AAN reed is dat in MGP2 juist vooral andersom. Meestal is het dus niet zo enorm moeilijk een goede lobby te vinden.

    Hoewel ik denk dat je later collisions 'aan' wel gaat/kunt waarderen, net als rijden in de regen.
     
  12. Scorpy

    Scorpy XBox360 n00b

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    heheheh X-Box/MotoGP2 n00b hier :D
    Maar je kunt er toch langs ipv van doorheen :D
     
  13. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    /edit:

    Mijn vorige post is te lezen in een quote hier ergens later. Ik had hier over bepaalde personen gezegd dat ze irritant waren, omdat ik zonder reden was gekickt. Bij mijn weten is dit nog steeds onterecht, maar ik heb ondertussen met de persoon in kwestie gesproken en gehoord wat de reden zou zijn. Hoewel ik het niet eens ben wat hij dacht dat ik had gedaan, kan ik wel begrijpen dat het hem ertoe zou doen zetten om mij te kicken.

    Ik wil het met alle personen in kwestie (ook de onderstaande mensen) graag uitpraten, omdat ik uit frustratie deze post had gedaan. Mijn excuus alvast aan het adres van de persoon in kwestie.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  14. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook altijd erg iritant als ik een game maak en komen er bijna alleen maar demo rijders, beginnen ze te zeiken als ik een keer een non-demo track doe! dan denk ik daaaaaaaaaaaag ik heb hem gecreate ! en anders koop je maar motogp!
     
  15. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    De meeste mensen hebben alleen die demo, en kunnen dus niet oefenen op een circuit. Dit zorgt ervoor dat ze te vroeg of te laat remmen waardoor ze een ander rammen. Ik had dit zelf ook vaak. Dit doen we dus niet expres:)

    Waar ik me dan weer aan irriteer zijn die lui die jou rammen en gaan zitten schelden op je terwijl ze zelf een fout maken.:{
    Dit zijn juist die lui die vaak vooraan rijden. Ik heb ook een keer gehad dat ik was gecrashed in de grindbak. Toen mijn coureur nog maar net stond, knalde een ander op mij in de grindbak en dan begint ie tegen mij te zeuren.:mad:

    Maar goed eigenlijk heb ik alleen MotoGP gespeeld toen ik nog maar net Live had.
     
  16. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    futuroscope 001 t/m 999
     
  17. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar ben ik er ook al een aantal van tegen gekomen... volgens mij is Futuroscope een Frans thema park waar ze een aantal Live demo units hebben staan. :eek:
     
  18. x-syth

    x-syth Motoracer

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Bartje Twi...Ik ben het volledig met je eens!!!!!!!!
     
  19. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben sinds kort ineens weer bezig met die MGP Demo, en waar ik me aan ergen zijn van die n00bs (was er zelf trouwens een toen iedereen dat nog was O-)) die je in een potje van 3 rondes zelfs nog 1 ronde inhaalt, op de een of andere manier houden die mensen je altijd tegen door voor je te gaan rijden ofzo :{.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die mensen zijn meestal nog niet zo vaardig dat ze ook dat bij kunnen houden.
     

Deel Deze Pagina