MyCom heeft een speciale vaderdag aanbieding waarbij de Creative 3500 Dolby Digital 5.1 set nog maar 189 euro is. Ik heb er vandaag direct 1 gekocht. De aanbieding geldt alleen vandaag en morgen (zaterdag dus). Morgen ga ik een optische kabel halen ergens. Kun je trouwens iedere optische kabel gebruiken op een Xbox of heb je daar verschillende types in? Hoeveel kost zo'n ding gemiddeld (de kortste is denk ik al goed genoeg)?
Voor zover ik weet heb je geen verschillende types (weet ik eigenlijk wel zeker). En je hebt zeker iets goeds aangeschaft!! (ik heb m ook al een jaar) Maar volgens mij zat er bij mij al een optisch kabeltje bij, ik heb er namelijk 2, een van mn MD speler, en die andere zat bij die DTT 3500.....
Thanx. Ik heb best nog wel ff staan twijfelen of ik het zou doen, want 189 euro vind ik nog steeds best een hoop geld. Ik wilde echter al wat langer DD 5.1 en vond dat ik het onderhand wel verdiend had. Ja, je hebt gelijk, zit er idd. al bij: een dun kabeltje met 2 beschermdopjes op de uiteinden. Ik ga hem aan (proberen te) sluiten nu. Ik zal morgen even mijn bevindingen posten. Ik ben erg benieuwd.
Ehm... http://www.mycom.nl Het is een keten met vestigingen in onder andere Rotterdam, Utrecht & Eindhoven. Je kunt ook gewoon online en via postorder bestellen. Als je hem wilt moet je wel snel zijn, want het is een mooie aanbieding. Daarnaast wordt de 3500 niet meer geproduceerd en geldt dus op = op.