1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Manaan

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    uhm ik heb ook een vraag ik zit nu vast op manaan, ik ben nu in die sith base geweest, en ik dacht dat ik de info had die ik nodig had, en toen ben ik naar buiten gewest, blablabla, moet je naar de rechter enz, maar nu gaa ik naar die republik base, en blijkt dat ik niet de juiste info had:eek: ken ik nu nog terug naar de sith base:eek: ik hoop het wel! please help me.
     
  2. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    ik zou zeggen..probeer het eerst eens vorodat je het hier gaat vragen.Dat is toch veel leuker?
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ja had ik ook gedaan:confused: anders vraag ik het toch niet, allen(schaamt zich) was vergeten die sith base zelf nog een te proberen(ik had alleen die hanger geprobeert)

    maar nu ben ik binnen en er in, en nu is er 1deur die niet open te krijgen is:eek: die Training Annex, en er is ook nergen een comp waarmee ik hem open ken maken, zelfs T3-M4 krijgt die deur niet open, en ik den dat daar de info licht die ik nodig heb dus

    wat moet ik doen.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2003
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Je hebt waarschijnlijk de quest nog niet met de missing Selkath youth. Ik denk dat je die quest eerst moet aannemen voordat je bij het training gedeelte van de sith base kan komen. Ik ga niet vertellen hoe je precies aan die quest komt, maar je moet met een zekere Selkath gaan praten, die zich ergens in Atho City bevindt ;)
     
  5. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MABy SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




    he ik ben nu in die site base en zit nu vast ik heb maar 11 computer spikes ik kan wel die droid vinden maar je moet ook zn amulet vinden om vrij gesproken te worden maar ik krijg die deur niet open hoe moet ik die open maken?
     
  6. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    security spike gebruiken of bashen mischien?
     
  7. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe gebruik je zn security spike en bashen kan niey
     
  8. DarkRyder

    DarkRyder The darkness is near

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    bashen kan wel, heb ik namelijk gedaan
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ben er al voorbij maar wou het toch even weten; in die onderwater republic basis kan je gas in de oceaan dumpen (> enviroment pollution) of met dat raadsel die harvesting machine laten ontploffen (wat ik gedaan heb) (> no extra kolto for the republic) Maar wat is eigenlijk de beste oplossing. Want toen ik terug boven kwam na die machine te laten ontploffen zei die Republic officer, bla bla, wel spijtig dat het vernietigt is, kost ons jaren, misschien wel de oorlog... Als je dat gas had gedumpt kreeg je dan extra light points?

    Ps: Heb Sunry vrijgesproken gekregen maar geen light points? Is dat omdat je liegt wanneer je zegt dat hij innocent is... Ging het eigenlijk anders...
     
  10. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me vaag herinneren dat ik light side points kreeg voor de machine ontploffen, maar het kan ook zijn dat ik ze kreeg later nadat ik opgepakt was. Ik kon mezelf gemakkelijk vrijspreken omdat ik de omgeving en kolto niet beschadigd had. Ik dacht eerst dat als je de zee zou vervuilen je dark side points kreeg, maar aangezien je aan de kant van de republic staat...

    Kortom ik ben er niet zeker van, toch maar eens opletten als ik er met mijn tweede game kom.


    Ik kreeg wel light side points toen ik Senry vrijsprak (omdat de republic niet benadeeld wordt in de kolto-handel). Uit luiheid zal ik mezelf even quoten om te vertellen hoe ik die quest heb gedaan.

     
  11. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt de juiste keuze gemaakt. Als je dat gas laat vrijlopen krijg je dark side points en wordt je - omdat de selkath nu niks meer kunnen verkopen en dus kwetsbaar zijn voor de sith - geband van die planeet. Als dark sider is dit een goede planeet iig. :p
     
  12. pzonic

    pzonic gamer

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in het onderwaterstuk van manaan, maar weet niet meer wat te doen, kheb iedereen uitgemoord en ben al eens gaan duiken maar wanneer ik in die zaal kom staan er daar mensen achter schild die me telkens vermoorden, en ik kan ze niet overtuigen ....
    weet er iemand wat ik nu moet doen ?
    terug naar de stad ofzo ?
    thx bij voorbaat ...
     
  13. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals op pagina 1 te lezen is...

     
  14. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat dit al gevraagt is maar het lukt nog steeds niet.
    ik zit vast in de sunry case.

    ik heb de info van de computer in de republic ambassy
    ik weet dat sunry in vreemd gegaan (zn vrouw weet het ook)

    wat moet ik doen?
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Jongens..voor Sunry vrijspreken krijg je WEL light points.
    ik leg het even uit:
    ELKE uitspraak/actie die je doet heeft een Dark/Light waarde. Hier krijg je dus puntjes voor, die een onzichtbare meter doen vollopen. Als de meter vol is krijg je respectievelijk een Light Point dan wel Dark Point. ALLES heeft dus invloed. Het een meer dan het ander, vaak zijn dit de grote druppels die het metertje doen overlopen waardoor sommigen denken dat alleen bij dat soort grote heldendaden je Points krijgt.....

    Duzzz, het had wel zin om hem vrij te spreken Padawan.
     
  16. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    haaien

    hi guys

    ik sta hier net onderwater op manaan maar kom niet langs de twee haaien,

    hoe moet ik die beesten doodmaken???

    please help!!!

    xentagz
     
  17. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: haaien

    Heb je niet in je snel menu een icoontje staan?
    Zo ja dan kun je die gebruiken om de haaien te laten tollen..

    Zo nee, dan moet je terug waardoor je door de deur in het water kwam en dan echt elke kist en remains bekijken of er zo'n soort amulet in zit..

    Met dat "amutlet" kun je in het snelmenu de haaien van dichtbij aanvallen.

    Suc6!
     
  18. WeEzLe^

    WeEzLe^ Guest

    ik zit nu ook onderwater bij manaan( maar wat moet ik nu doen?)
     
  19. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat over die sith enclave:

    Heeft het nu wel of geen invloed op light of darkside punten om of buitenom naar binnen te gaan, of middels die kaart gewoon bij de voordeur? Ik ben namelijk gewoon met de kaart door de voordeur gegaan en wordt inderdaad aan het eind van de rit opgepakt en berecht. Daar lulde ik me inderdaad uit, maar toch heb ik het gevoel dat ik iets fout heb gedaan, klopt dit? Ik heb er echter geen dark side points voor gekregen, maar het eerder geschreven verhaal geeft aan dat je ze onderhuids misschien wel hebt gekregen...

    Ik vraag me dus af of ik, wanneer ik wel achterom naar binnen ga :p, ik dan ook weer achterom kan vertrekken en dus wel lightside points krijg ofzo?

    In ieder geval vraag ik me af of ik nu iets gemist heb???

    thanks

    mx
     
  20. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt niks uit welke je methode gebruikt om binnen te komen. Je kunt ze het beste alledrie doen, zodat je meer experience points hebt :)

    De voordeur is de enige manier om de Sith base te verlaten, die deur via de hangar is dicht zodra je binnen bent. Je wordt dus sowieso opgepakt.
     

Deel Deze Pagina