ik wil weer een neiuwe rpg, maar nu is gvd sudeki uitgesteld zover ik weet, en fable duurt ook nog wel ff, maar ik wil gewoon weer een nieuwe rpg, ik wil geen kortor want ik vind starwars helemaal nix, weet iemand mischien nog iets te vertellen over rpgs, de nieuwe release dates enzo, en wat vinden jullie ervan dat sudeki nu in voorjaar van 2004 word uitgebracht. weet iemand nog een spel wat een beetje rpg achtig iets in zich heeft behalve morrowind? want da hebik al zovaak gespeelt en da hangt best vaag
Het maakt nioet uit of je wel of niet vanrpg's houdt. SW: KOTOR blijft een machtige rpg, ik was zelf ook niet zo'n star wars fan maar na het spelen van het spel was men mening helemaal verandert nu ga ik zo zelfs star wars films huren in de videotheek
Dungeons & Dragons is nog 1 maandje wachten, maar da's meer 'Baldur's Gate Dark Alliance', RPG, maar meer hack n' slash. Ik vrees dat je anders toch echt moet wachten, als je pure RPG voor Fantasy games op de Xbox bedoeld. Baldur's Gate heb je al of al gespeeld? Die is er ook voor de Xbox namelijk. Arx Fatalis zit er ook aan te komen, komt bij Morrowind in de buurt.
Hmmm, ik heb gehoort dat kotor ook zonder star wars kennis erg cool is. Ik zit ook nog te twijfelen aangezien ik ook niks met star war heb. Er komt wel nog Jade Empire, van dezelfde maker als kotor, die gaat niet over star wars. Komt eind 2004.
He als je ze dan toch al hebt gespeeld, kan je er dan wat meer over vertellen EDIT: Sorry voor dubbelpost
Niet gelijk mij uitschelden, maar mijn tip is: Als je echt een fan van RPG's bent, moet je gewoon een PS2 kopen, zo simpel is het....
Kotor is voor mij de beste rPG die in uitgekomen op de xbox en morrow wind dan. Maar er omen nog hele vette uit die hoef ik niet op te noemen.