Hoi, Kunnen jullie mij misschien helpen met het volgende probleem: Vorige week 'freedom fighters' gekocht, alleen het spel start niet op! Heel af en toe start ie op, en later in een level loopt het spel weer vast. Dacht eerst dat het aan het spel lag en heb hem daarom geruild voor een andere disk (zelfde spel). Maar ook nu weer het zelfde probleem?? Andere spellen doen het wel gewoon, van de harde schijf heb ik ook alle saves verwijderd..maar nog steeds niet opstarten. Iemand een idee of wat ik nu kan doen? groeten, djpsv
Eventjes Microsoft bellen, als je uitlegt wat er aan de hand is zullen ze je vast wel helpen. Welke waarschuwing geeft ie als het spel niet opstart?
Ik krijg geen foutmelding als hij niet opstart, ik krijg alleen EA Sports logo met geluid, daarna zou het menu van het spel komen maar helaas niks. 2 keer is het me wel gelukt om het spel op te starten, maar dan loopt ie vast zonder enige melding, het beeld staat gewoon stil. Misschien moet ik langer wachten dat hij een melding geeft?
Heb jij toevallig ook savegames van KOTOR op je Xbox staan? Het zou ook kunnen dat de ventilatie van je Xbox niet goed z'n werk kan doen, je moet je Xbox niet in zo'n krappe ruimte drukken
Nee heb geen saves van KOTOR. Denk je dat het te maken heeft waar de xbox staat? met andere spellen heb ik geen last.
Als je er bij andere spellen geen last van hebt, zal het daar niet aan liggen..(tenminste, ik neem aan dat Freedom Fighters niet zo moeilijk te trekken is voor de Xbox?)
Console wordt opgehaald, laat er dan maar even naar kijken. Gisteren nog even terug gegaan met het spel naar de winkel, doet het gewoon daar. We wachten af. gr. dj