ey ik heb een xbox met een samsungdrive en nu vroeg ik me af of het mogelijk is om S-VCD's en/of VCD's af te spelen op de xbox. dan bedoel ik dus als je die dvd-kit al wel hebt... (en ombouwen wil ik dus al helemaal niet *) ) iemand die het heeft geprobeerd/weet? /woops ik heb maar ff de zoekfunctie gebruikt en daar kwam uit dat het niet kan /edit of kan het toch wel met de samsungdrive? meer ervaringen iemand/
Ja joh is mogelijk heb ik al gedaan als je dvd drive C laatje ) 2 gaatjes heeft links en rechts dan kun je van alles afspelen. Heb tot nog toe geen enkel probleem gehad!! Heb zelfs een film die het in een ander dvdspeler niet doet door de krassen en op de box doet die het wel
dus tóch wel?! anders probeer ik het wel n keertje met een CD-rw en ja ik heb de samsung met 2 kleine gaatjes links en rechts...
http://www.dvdrhelp.com/forum/archive/t159487.html tsja op deze site staat ook wat maar ik wil hem niet modden, en omdat ik nog geen dvdkit heb kan ik het ook niet proberen daarom hoopte ik dus dat iemand met de samsungdrive dat al had geprobeerd... aangezien de samsung wel cd-r en crd-rw afspeelt vroeg ik het me af...
Op een xbox kan je geen (S)VCD afspelen alleen DVD's ... topic gesloten er zit geen software in de xbox om deze te decoderen