Ghost recon 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door the man, 1 okt 2003.

1. the man

the man Space ninja's 4 ever

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb net xbox live en ik wilde meteen Ghost recon gaan doen.
    Alleen kan ik geen games zien als ik opti-match kies of quickmatch.

Ik ben dan:
    ingelogged
    ik heb een account
    verbinding adsl light
    ik kan alleen uitgenodigd worden (dan kan ik met deze uitnodiging wel in een game komen)
    anderen zien tegelijkertijd wel games (deze zijn dan in een ander dorp met andere provider)
    ook kan niemand mijn uitnodiging voor voice chat accepteren dit geeft dan een foutmelding.

wie kan helpen?

Laatst bewerkt: 1 okt 2003
  2. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Zou je iets duidelijker kunnen zijn? De punten die niet meer staan zijn mij wel duidelijk, nu deze drie nog en dan hoop ik je te kunnen helpen...

3. the man

the man Space ninja's 4 ever

Leuk Bevonden:
    0
    zag het zelf ook heb ff type fout verwijderd

ik bedoel dat als ik "envite" wordt door een vriend van mij, dan kan ik wel de game joinen, ik zie dan alle spelers enzo. Maar als ik dan zelf een game zoek kan hij geen games weergeven optie is om dan zelf een game te maken.

Die vriend kan dan wel games zien in zijn beeld hij is dan op een andere plaats met andere provider

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Jep dat heb ik ook. Ik had GR eens van een vriend geleend, en er waren heeel weinig tot geen games, terwijl heel veel mensen dit toch online spelen.

Misschien is het zo dat alleen de games getoond worden waarvoor je wel snel genoeg internet hebt, ik heb bijv. een lite-abbo, daar kan het ook aan liggen.

5. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    gr

gewoon ff wachten die spellen komen wel
    duurt gewoon ff voor ze in beeld komen

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ghost Recon is inderdaad nogal gevoelig voor bandbreedte issues. Overigens hoort je vraag in het LIVE Gaming forum thuis. :)

Deel Deze Pagina