halo game vraag

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mamapapa, 15 jun 2002.

1. mamapapa

mamapapa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb een vraag over het spel halo.

Met welk spel kan je halo vergelijken????
    En welk pc spel kan je de graphics vergelijken???

please laat het me even weten!

gegroet jeroen

2. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Met welk spel? Hmm... ff denken, 't komt in de buurt van NOLF en SOF (allebei spellen waarmee ik net zoveel plezier heb gehad als met Halo)

En dan de GFX... hmm... SOF2 denk ik. Op sommige plaatsen komen de GFX zelfs in de buurt van shots die ik van UT2k3/U2 heb gezien.

3. mamapapa

mamapapa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thx

thx voor de post .

zijn er nog meer mensen die willen reageren???

laat ff een post achter

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    No way Halo kan je echt niet vergelijken met NOLF of SoF..

Ik zou sowieso even onze Review en preview lezen..

5. Flood

Flood Guest

ik ken eigenlijk geen 1 spel dat er net zo mooi is

6. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het aan de ene kant vergelijken met alle fps missionbased shooters, zoals hl, sof, nolf,... maar de sfeer, de 'halo' is tot nu toe nog in geen enkel ander game voorgekomen (voor zover ik weet). Uiteraard hebben ook andere games een goeie sfeer, bv hl, of doom3, maar de sfeer is helemaal anders dan halo.
    Halo is uniek.

mod: enneuh...
    XBOX GAMES CHAT

Laatst bewerkt: 15 jun 2002
  7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vin af en toe wel iets weg hebben van half life, zeker het level met de flood(6), maar halo is echt een extreem goede game, die moet een xbox bezitter hebben

8. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    de graphics van Halo zijn al verouderd eigenlijk, als je kijkt naar Doa3, zo had halo ook kunnen zijn

maar de gameplay is on overtroffen

9. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Halo bezorgt me een even goede ervaring als Half-Life enkele jaren terug (singleplayer). Totnutoe heeft geen enkel ander spel dit kunnen evenaren, laat staan overtreffen!
    Goede gameplay, goede graphics, goed geluid, verhaal en vooral SFEER!

10. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Red Faction ooit gespeeld? Ik kan m daar wel een klein beetje mee vergelijken, ook omdat je bij RF ook voertuigen hebt en commando's die meelopen tijdens je missie

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Op die manier kan je ook zeggen dat die op OFP lijkt omdat je daar 2 tegenstanders hebt waarvan er 1 soms min of meer met je samenwerkt :+

Dan kan je ook zeggen dat het spel op tetris lijkt omdat op n paar knopjes mot rammen om resultaat te behalen :+

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Halo is toch ook afgeleid van Tetris....

13. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    het feit dat doa3 er beter uitziet als halo komt doordat er bij halo veeeeel meer textures moeten worden ingeladen. mooier had dus wel gekunt, alleen gaat je doos dan (af en toe) haperen. bij doa3 hoef je minder grote omgevingen en mannetjes inladen, waardoor er meer grafische en processorkracht overblijft om mooie plaatje neer te zetten.

de singeplay van halo is met weinig spellen te vergelijken, ik heb veel pc-shooters gespeeld en halo heeft eigenlijk het beste van allemaal, van de mooie buitenomgevingen van ghost recon (vind ik zelf dan), tot de actie en binnenomgevingen van ut. hoewel beide spellen op grafisch gebied TOTAAL NIET zijn te vergelijken met halo.

14. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het de sfeer hebben van unreal 1...lekker buitenaards, "menselijke" levels buitenaardse planeten levels en de alien technologie levels....Unreal vind ik in dit opzicht nog het beste fps game in het sf shooter genre.

Ja zelfs boven Halo.

Alleen Halo is kwa graphics niet te vergelijken met een andere shooter (misschien straks met ut 2003 enzo zoals iemand hier voor al zei) Heel goed gedaan.

Edit: Damn ik kan er zelfs niet eens uitmaken wat ik zeg in mijn eerste alinea, laat dat maar doen. :)

15. d0t

d0t Xbox play0r

Leuk Bevonden:
    0
    jah die 1ste alinea is idd vaag
    :D

16. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    vertaling: de sfeer van unreal 1 is te vergelijken met halo. de omgevingen van unreal zijn net zoals halo vreemd en buitenaards, maar waar toch menselijke omgevingen in zijn te herkennen (bijv. af en toe de buitenomgevingen, zoals het gras, het strand, de stenen, het sneeuw en het ijs), en levels waar er veel buitenaardse technologie te zien is (van die lichtgevende panelen op pilaren en muren). Hij vindt unreal de beste buitenaardse fps game.

Deel Deze Pagina