[KOTOR] Galaxy Driod Bug/Shit/Whatever :P (wellicht Spoiler)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 29 sep 2003.

1. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Galaxy Driod Bug/Shit/Whatever :p (wellicht Spoiler)

Ik ben al enige tijd bezig met KotOR, heb het nu zo'n 36 uur gespeeld, heb aardig wat side-quests gedaan, en was net weer opweg naar Korriban om m'n laatste Star Map te vinden.

Toen ik dus van Tatooine naar Korriban (waar ik wel al eerder was geweest) vloog en ik daar aankwam verbaasde het me dat al mijn party members (uitgezonderd van Bastilla, you know or don't know why) in een kring in het midden van mijn Ebon Hawk stonden.

Ik vroeg me af wat er was gebeurd en ging een beetje rondvragen, maar ik kreeg gewoon dezelfde vragen en antwoorden als altijd, toen ik dacht dat er niks aan de hand was verliet ik het schip, maar toen liep m'n xbox vast.

Dus ik weer opnieuw ge-load, en weer in m'n ebon hawk, dus ik denk, ik loop wel ff naar de cocpit staat daar oppeens een galaxy droid, dus ik zeg wat tegen 'm, en die kan me dus naar elke plek transporteren; Taris, Manaan, Dantooine, Tatooine, Korriban, Kashyyyk, Leviathan, Star Forge en de Unknown Planet.

Ik denk, huh vaag, wat doet dit ding hier, waarom kan ik naar de star forge als ik de 5e star map nog niet heb, waarom ken ik in hemelsnaam naar Taris, die was toch f@@%@ destroyed?

Dus ik kies, omdat ik niet meer uit het menu kan komen, Taris, dus die droid zegt binnen de seconde, we zijn er, isn't galaxy flying great?

Dus ik stap zo uit de ebon hawk, sta ik opeens voor de deur van m'n oude hideout, met dat filmpje dat er 2 beesten worden aangevallen door sith, hetzelfde filmpje dus als je er voor 't eerst bent, maar ik had wel al m'n party members en m'n stuff nog, ik denk dit is niet goed, dus ik ga m'n hide-out weer in, hopend om weer in de ebon hawk te komen, wat dus niet het geval was, ik kwam dus in de hide-out.

Xbox uit, ik weer in m'n ebon hawk, weer op 't punt waar ik laatst ook loadde, maar ik wil weer gewoon terug naar het punt waarvoor dit gebeurde, maar omdat ik zo stom was al m'n save files te deleten, omdat het een hele ophoping werd zit ik nu dus vast, en niet wetend wat ik moet doen.

Is dit een Cheat? Is dit een Bug? Is dit een test van de sith? :{

Please help me

2. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het meer de vraag: is dit een lulverhaal? 8)

waarom zou je save files wissen? of zit je HD nu al vol.

3. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geen lulverhaal, mjah, ik dacht, wordt onoverzichtelijk, dus ik doe maar gewoon m'n nieuwste save file.

Maar, dat helpt niet bepaald.

4. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    [edit] *#@(#%& submit knop :) [/edit]

5. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt erg 'made-up' maar als het echt zo is heb je wel degelijk een easter-egg/secret te pakken.

6. Scoutmaster

Scoutmaster Guest

srry hoor ik denk dat je gewoon lult
    niet genoeg aandacht ofzo:+

7. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I wish I could prove it to you guys, but I can't

Maar neem nou maar van mij aan, ook al is het een easter-egg, dit wil je niet hebben.

Ik baal er zwaar van want ik kan nu gewoon overal komen, wat is dan nog de lol van 't spel?

Zijn er mensen die me echt kunnen helpen?

8. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet want niemand heeft hier ooit van gehoord. Zowel op de bioware site (secrets/easter eggs section) als op de forums heb ik er nog niks over gelezen. En ik moet zeggen dat het ook niet echt slim is om maar 1 save te gebruiken...

En als het toch waar is, wat houd die 'Unknown Planet' precies in?

9. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet, ben er nog niet geweest, maar mensen die de game al hebben uitgespeeld, krijg je dit na 't uitspelen van de game.

Trouwens, als ik in de Ebon Hawk bent, en ik ga naar de map van de Ebon Hawk lijkt 't niet bepaald meer op de ebon Hawk, maar eerder een van de eerdere locaties waar je bent geweest.

10. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    De Ebon Hawk lijkt niet meer op de Ebon Hawk??? explain?

11. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in de Ebon Hawk bent, en ik ga naar 't menu via de start button, en ik ga vervolgens naar de "MAP" dan zie ik hier niet de Ebon Hawk plattegrond.
    Maar dit is waarschijnlijk gewoon een deel van de hele bug.

12. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Loop eens naar de cocpit en kijk eens door de ramen hoe het er buiten uitziet.

13. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op korriban, zoals op korriban, op taris zoals op korriban, en verder ben ik niet gegaan totdat ik een degelijke oplossing te horen krijgt.

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, hij lult dus niet uit z'n nek. Heel veel threads op het Bioware forum hierover. Misschien dat je daar wat meer info kan vinden? Het lijkt me iig niet goed, en nee, dit is geen test van de sith. :+

Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  15. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook eventjes op het Bioware forum gekeken (waar ook foto's staan voor de ongelovigen) maar hier hadden ze er ook geen goede oplossing voor aangezien ik al mijn save files had weggemieterd.

Gelukkig heb ik vanmiddag een beetje gekloot naar welke planeet 't wel lukte om heen te gaan en toen ik Tatooine koos, en in m'n eentje middenin de stad werd gezet kon ik de optie "Return to the Ebon Hawk"weer kiezen.
    Dit heb ik dus gedaan en weg is de Galaxy Droid uit m'n schip, en nu ga ik gewoon weer verder met KotOR.

Dus mensen die ooit nog eens langs dit probleem komen, of gebruik weer een oude save file, of ga naar planeten waar je ook met je Ebon Hawk kan komen (Tatooine, Kashyyk of Manaan) en gebruik de "Return to the Ebon Hawk" optie

16. Scoutmaster

Scoutmaster Guest

maar wat is nou die unknown planet:+

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een planeet die niemand kent. ;)

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Unknown planet kom je tog vanzelf....GNAGNA

19. Funky Monkey

Funky Monkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :) Die "unknown" planet is de planeet die je bezoekt VOOR dat je naar de Star Forge gaat:cool:

20. Ren

Ren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit gisteren ook.
    Toen liepen er ook 2 zaalbar's rond op mijn schip waarvan er 1 in mijn party zat (terwijl dat volgens mij op hetr schip niet eens hoort te kunnen.
    Als het een cheat is is het wel een irritante want het verpest je potje gewoon.
    Ik heb dat potje ondertussen al gedelete dus ik kan niet meer proberen het te fixen maar mischien als het weer gebeurt (ik hoop het niet)

Deel Deze Pagina