Een soort Final Fantasy

Discussie in 'Algemeen' gestart door N0X, 1 okt 2003.

  1. N0X

    N0X xboxtrader

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een soort Final Fantasy.Ik weet niet hoe ze dat noemen.Maar je speelt het net als Final Fantasy.Ik zoek het voor de xbox.Hoe heet het spel en is het nog verkrijg baar.Wie ow wie kan mij helpen.

    MOD: Als deze tocpic niet op de goeie plaats sta wil je hem dan verplaatsen??


    nox
     
  2. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    hebben we nog niet op de Xbox helaas. We hebben alleen Metal Dungeon. binnenkort wel Sudeki, Fable en True Fantasy Live Online
     
  4. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Bedoel je misschien een turn-based RPG? De enige RPG van dat type dat ik op de Xbox ken is Metal Dungeon. Ik heb het zelf nooit gespeeld, maar als ik op de reviews van diverse sites af ga schijnt het een behoorlijk slechte game te zijn.

    Edit: Ah Ugamer noemde Metal Dungeon al, sorry ik had je post nog niet gezien toen ik dit typte.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2003
  5. N0X

    N0X xboxtrader

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    En 1 van die games zijn die er al???Maar is dat net als final fantasy dat je gewoon loopt en dat je dan ergens naar toe ga en dat je daar moet vechten.Het is wel een RPG.Het is gewoon het zelfde als Final fantasy.Maar ik weet niet hoe ze dat noemen.
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Helaas NOX dat is er nog niet,maar denk dat sudeki het dichts in de buurt komt,en je kunt altijd StarWars:KOTOR eens checken,niet helemaal wat je zoekt maar zeker de moeite waard,succes
     
  7. N0X

    N0X xboxtrader

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    KOTOR is ok een rpg hej.Tnks voor de tip!
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja Star Wars KOTOR is ook een RPG maar geen "Final Fantasy" Waar je loopt en op rare manier naar het battlefield wordt getransporteerd voor een turn based gevecht. Zo'n titel is er nog niet op de Xbox en die zie ik ook niet binnen een jaar verschijnen.
     
  9. N0X

    N0X xboxtrader

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Owja das baaalen.Maarja
     
  10. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Er zijn nou eenmaal weinig games die aan Final Fantasy kunnen tippen, maar aan de andere kant moeten Final Fantasy-fans zich misschien niet te veel aan hun favo game-serie vastklampen.

    KOTOR is misschien een hele andere ervaring dan FF, maar dat betekent niet dat het minder meeslepend of leuk is!
     
  11. Kamikaze_indo

    Kamikaze_indo Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm sudeki tog voorjaar 2004 ??
     
  12. Scoutmaster

    Scoutmaster Guest

    Crimson Sea is een soort Final Fantasy

    alleen het is in nederland moeilijk te verkrijgen
     
  13. N0X

    N0X xboxtrader

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik maar dat bedoel ik ik niet.Het is wel een tegek spel.
     
  14. N0X

    N0X xboxtrader

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je altijd weer zow lang wachten op die games.Maar ik heb een revieuw gelezen over Metal Dungeon.En dat bedoel ik.Ik ben hem nou goed aan het zoeken
     
  15. N0X

    N0X xboxtrader

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ok veel games zoals Kotor.Maar kotor Ja kweet niet.Ik wil het toch wel is proberen.Maar niet je zeg ja nu moet ik hem hebben.
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Idd.. Sterker nog op een gegeven moment (snes periode) waren er alleen nog maar RPG's die de turn based methode van FF gebruikte waardoor het eigenlijk niet leuk meer was (meeste daarvan kwamen overigens bij Square vandaan)

    Zoveel RPG's zoveel verschillende stijlen.. Persoonlijk vind ik b.v. de "turn-based" stijl van Star Wars KOTOR erg goed.

    Sudeki wordt weer veel meer actie gericht kwa gevechten. Tijdens een combat kan je een spel of actie kiezen. je komt dan in een soort bullit time maar de actie blijft wel doorgaan. Waardoor je veel sneller moet beslissen.
    Nadeel van de FF manier is juist dat een combat de loop uit het spel weer haalt.

    Metal Dungeon kan ik je overigens niet aanraden, ik heb geen enkele positive Review daarvan gezien..
    Als je een RPG wil ga dan voor KOTOR.

    Laat FF gewoon zijn stijl houden en verwacht niet dat een spel met een dezelfde combat stijl ook meteen goed is. Maar verwacht ook niet dat een spel die niet die stijl heeft niet goed zou zijn.
    Zou zonde zijn als je een goede rpg misloopt omdat er geen turn based combat in zit
     
  17. N0X

    N0X xboxtrader

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    daat heb je volkome gelijk.In maar ik ik heb op de gba golden sun en BOF Dat zijn ok zulke games en die zijn weer wel goed.
     
  18. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ook GBA hebt kan je misgien Golden Sun : Lost Age kopen. Is wel niet op de XBox, maar wel errug vet!
     
  19. N0X

    N0X xboxtrader

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat de 2de die moet ik nog hebben ja.Maar FF kom ok op de GBA alleen niet zow mooi.
     

Deel Deze Pagina