Ik had even een vraagje een vriendje van mijn heeft een andere drive voor zijn xbox. Kan je die zelf de Drive of een andere drive in de winkel kopen die gebrande Audio cd's kan lezen want daar gaat het namelijk om Alvast bedankt
Nee volgens mij kan dat niet, of je moet je hele xbox uit elkaar halen om er een nieuwe drive in te stoppen maar dat kan niet de bedoeling zijn dus of een andere xbox kopen of gewoon geen gebrande cdtjes luisteren he!! en er is als je even had gekeken al een forum hier over namelijk: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=17707 dus eerst maar ff die ozo handige zoekfunctie gebruiken!!!
Tja, dan moet je je hele xbox uit elkaar halen. Als je daar geen ervarig mee hebt zou ik er niet aan beginnen, of een professioneel iemand er bij halen. Je garatie vervalt in ieder geval.
Het kan wel ... maar dan moet je ten eerste een samsung sd-616T of F op de kop tikken ( geloof me dat is best lastig ) Daarna moet je hem /Mod CENSUUR: illegale shit verwijderd, Motortje ombouwen draadjes solderen , je xbox dremelen. Ik zelf ben er 2 avonden zoet mee geweest. Maar inmiddels heb ik dus wel die gare Philips drive vervangen door een zelf omgebouwde Samsung drive die ook ORIGINELE games gewoon leest. Aan de buitenkant zie je niets van die drive ..alleen als je de eject knop indrukt komt er een witte lade uit Maar goed. Het kan dus wel, je moet er alleen even zin in hebben. En ervaring met een soldeerbout is ook vereist. /Mod Gewijzigd door DarkwingDuck
je kan natuurlijk ook gewoon het goede merk CD-R'etjes gebruiken...als je die lijst wil moet je ff zoeken op 't forum, of 't staat misschien zelfs op xbox.com?
Sinds wanneer behoort /Mod ******* tot illegale shit? Ik had express er niet bijgezet waar het over ging .... Maar ja je zal wel gelijk hebben.