Halo (Xbox) vs Halo (pc)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door viper, 1 okt 2003.

  1. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke is beter?? de xbox versie of de pc versie?

    Nu ik de pc versie al heb_O_ , moet is zeggen dat ik de xbox versie beter vind spelen, en mooier vind. Want je hebt best wel een goeie pc nodig om halo te spelen, en het heeft af en toe de neiging om te haperen.

    Voordelen pc versie:

    - meer wapens
    - veel meet mp maps (hele stoere moet ik zeggen)

    Maar wat vinden jullie ervan. Let me know!!

    (ik weet dat ie nog niet uit is, maar wie zoekt zal vinden!!)O-)
     
  2. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    nou aan de reviews te zien (ign een 8.2) lijkt me dat de xbox versie beter is. Maar ik heb hem ook niet op pc gespeeld dus ik weet het niet.
     
  3. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, ik zelf vind de xbox versie velen malen beter, alleen de mp optie op de pc is velen malen beter dan de xbox
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Deze thread is er volgens mij al, maar kan me vergissen.
     
  5. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geen goed argument, want spellen worden vergeleken met spellen op hetzelfde platform. Toen Halo op de Xbox uitkwam was er niks beters en dus kreeg het zo'n überhoog punt.
    Op de pc zijn er echter veel meer en misschien ook wel betere shooters en het is natuurlijk een port van een spel dat al bijna 2 jaar oud is, dus is het punt wat lager.

    Welke beter is kan ik niet zeggen, want de pc-versie heb ik nooit gespeeld.
     
  6. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees de reviews. Hele hoge pc nodige en dan nog steeds happeringen en veel lagg. En geen co-op. En wat jij zegt er was niets beters is gewoon onzin.

    En trouwens als je de gamespot review leest. Dan staat er dat de level of quality, the AI is still one of the best compared to modern pc games.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2003
  7. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    He hier was toch al een tread van
     
  8. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is niet zo dat als op een platform geen goed spel is een baggerspel een 10 krijgt hoor. Het is wel zo dat Halo onderhand redelijk verouderd is en al 2 jaar oud is, en er wel betere dingen zijn onderhand op de pc.
     
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=29778

    Deze bedoel jij denk ik, maar hier wordt gevraagd wat beter is en in die andere worden gewoon graphics laten zien.
    Je kunt het misschien in een doen, maar daar ben ik niet voor om over te oordelen.

    Verder aan de reviews te zien vind ik de xbox versie veel mooier (heb de pc versie niet), en ik denk ook dat de xbox een veel betere gameplay heeft, want op de pc zal je zeker weer met je keybord en muis moeten spelen en dat is irritant, terwijl de xbox halo en de xbox zelf op elkaar zijn afgestemd en dus speelt het ook veel makkelijker.
     
  10. MeSsA01

    MeSsA01 Xbox

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    halo is gewoon een xbox game en voor de xbox die dus beter zijn dan voor de pc:)
     
  11. gerjan

    gerjan Guest

    Ik vind hem vet, khem hem nu een week:D multiplayer rulez, singleplayer nog niet gedaan.


    ps stuur me geen pm's waar ik hem vandaan heb. word ik helemaal gek van:p


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2003
  12. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    hm dat AR rifletje ziet er crappy uit. vaag screenshot. Is btw een van de eerste keer dat ik een levende flood zo goed kan bekijken.
    (damn wat zijn ze lelijk)
     
  13. Veggie

    Veggie Guest

    K vind de Xbox versie er mooier en strakker uitzien, met name de bumpmapping en textures .. maar et kan aan mij liggen ...
     
  14. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook zo, maar het is op de pc maar net of je videokaart die opties wel aankan, of je ze wel aanzet:cool:
     
  15. gerjan

    gerjan Guest

    Voor de duidelijkheid dat is een heeeel oud screenshot(en als ik mij niet vergis van de mac versie beta dinges) ik heb nog geen screens gemaakt, zalk nog ff naar kijken
     
  16. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb em nu op de pc en ik moet zeggen dat de xbox versie veel beter is. Ik heb een XP 2600+ en een 9600 pro en nog hapert ie regelmatig. De textures zijn stukken lelijker. Als je ze hoog zet trekt ie het niet. Het menu ziet er slechter uit. Net als bij MGP2 is ook dit een waardeloze poort naar de pc. Bah!
     
  17. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sluit me volledig aan bij jou mening _O_
     
  18. Christiaan RPG

    Christiaan RPG Cute Puppy!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het alleen jammer dat hij geen coop meer heeft en dat hij af en toe een beetje last heeft van frags. vooral als er een grote aanval is met veel explosies
     
  19. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah, is wel zo. Maar hijs wel leuk :)
     
  20. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de pc versie wel degelijk verbeterd, de multiplayer is gewoon erg leuk en de single player is niets verandert mar ach.
    Inderdaad de systeemeisen zijn hoog maar bij mij hpert hij echt nooit ookal komen er tientallen enemies op me af, ook lagt hij niet net zoals andere shooters(dus af en toe wel een lag door iemand die geen goede verbinding heb maar das met alle spellen)

    Maar ja, over een paar maanden halo 2.
    En x-box mensen, de pc versie is echt wel mooier dan de x-box versie, jmmr maar waar, een tv kan gewoon niet zulke hoge resoluties aan dus het kan ook gewoon niet lelijker zijn.
    Online rulet hij echt ookal vind ik een x-box met system link toch een beter en leukere sweer geven met ze alle.\
    Verder vind ik dat je bij de pc versie geen skills meer nodig heb en het speelt als alle andere shooters, bij de x-box versie moet je ech skills aanmaken om goed te worden das toch jammer, verder een goede poort
     

Deel Deze Pagina