goedkope xboxen!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Robie, 4 okt 2003.

1. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had deze mail ontvangen (volgensmij) van xbox:
    Ownage-lid ben je niet voor niks!
    Speciale Xbox aanbieding voor Ownage leden
    Koop nu een refurbished Xbox en bespaar een vermogen!

Koop nu een refurbished Xbox en bespaar een vermogen!
    pakket 1
    Xbox console + Controller (t.w.v. EUR 199,99)
    Extra Controller (t.w.v. EUR 39,99)
    DVD-afstandsbediening (t.w.v. EUR 29,99)
    Quantum Redshift (t.w.v. EUR 29,99)
    Xbox Live Starter Kit (t.w.v. EUR 59,99)
    MechAssault (t.w.v. EUR 29,99)
    Totaalprijs: EUR 199,-

============================================

Pakket 2
    Xbox console + Controller (t.w.v. EUR 199,99)
    Extra Controller (t.w.v. EUR 39,99)
    DVD-afstandsbediening (t.w.v. EUR 29,99)
    Quantum Redshift (t.w.v. EUR 29,99)

Totaalprijs: EUR 159,-
    =============================================

Uitleg Xbox-pakket
    Een refurbished Xbox is een Xbox die door een consument is teruggestuurd naar het Xbox Service Center. Alle units zijn vervolgens uitvoerig aan tests onderworpen en zonodig handmatig gerepareerd. Uit deze tests blijkt dat er aan 70% van de teruggestuurde units niets mankeerde. Vanwege een snelle afhandeling hebben veel consumenten een nieuwe, vervangende Xbox gekregen.
    Omdat de teruggestuurde Xbox consoles niet meer via het retailkanaal verkocht kunnen worden, kunnen we deze zgn. refurbished Xbox consoles - met een zeer interessante korting - aanbieden aan de leden van Ownage.
    Ook op deze zgn. refurbished Xbox consoles geldt een garantie van 1 jaar.

Bij klachten kan te allen tijde contact worden opgenomen met de Xbox Customer Support.

-------------------------------------------------------------------------------
    .:: Bestel nu! ::.

Sorry als dit spam is? verwijderdanmaar de link!

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou je je xbox opsturen als er nx aan mankeerde? Da's wel vreemd.
    Voor de rest een interessant packet voor mensen die krap bij kas zitten!
    Ik zie dit niet echt als spam.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb die mail ook gekregen, maar ik vraag mij af wat die Ownage is :confused:.

4. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo heet die site ! (ownage.n*)

/edit, Vind het eigenlijk wel gek dat ze reclame maken via de xbox(live?) mailing list.

Laatst bewerkt: 4 okt 2003
  5. sgaapy

sgaapy Professioneel Grazer

Leuk Bevonden:
    0
    Was eigenlijk aan het denken om een tweede Xbox te gaan kopen ik wachtte eigenlijk op de prijsverlaging. Mischien dit toch gaan doen.

Maar weet je ook tot wanneer dit geldig is mijn cash is nu nog niet echt hoog. :p

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    uhm, jullie kennen tog wel het nederlandse motogp toernooi wat afgelopen jaar is gehouden in samenwerking met dutch world cyber games? daarvan is het.. dus gewoon betrouwbaar.. en die xboxen zijn xboxen die terugzijn gestuurd omdat er iets aan mankeerde, die zijn vervolgens gemaakt, maar omdat er meestal al een nieuwe xbox naar de consument was teruggestuurd, hebben ze deze in een magazijn opgeslagen, omdat deze niet meer in de winkel verkocht kunnen worden..

7. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    dit is ook van de gamekings sitye.. dus zal wel nie te vertrouwen zijn ;)

8. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Ik zou toch liever een nieuwe kopen!

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb destijds (inmiddels alweer bijna een jaar geleden) via een personeelsaanbieding ook een refurbished Xbox gekocht. Voor 150 euro, terwijl het lieve ding toen nog voor 259 pleuro's verkocht werd. Wat ze zeggen klopt inderdaad. Microsoft repareert niet gelijk, maar geeft de klant gewoon een nieuwe Xbox mee. Vaak blijkt dat er niks mis is met de ingeleverde (zogenaamd defecte) Xboxen. Natuurlijk kunnen deze niet de reguliere verkoop weer in, maar om er toch nog wat aan te verdienen verkoopt Microsoft ze indirect weer door aan derden. Het zou heel goed kunnen dat die ownage.nl een partij van die refurbished Xboxen op de kop heeft kunnen tikken.

Mijnes werkt na een jaar trouwe dienst nog steeds perfect, ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Voordat je met die lui in zee gaat, zou ik echter wel ff goed controleren of die site écht te vertrouwen is. Staan ze bijvoorbeeld bij de kamer van koophandel ingeschreven? Hoe is het met betaling en levering gesteld? Zijn er nog kleine lettertjes? Als je al dat soort dingen goed nagaat heb je een best leuke aanbieding te pakken! :)

10. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had dat mailtje ook, hoe ze aan mijn e-mail adres komen weet ik niet. :confused:

Leuke aanbieding voor mensen die nog geen Xbox hebben.8)

11. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof microsoft wel, want je hebt er sowieso 1 jaar garantie op. Net als je het in de winkel koopt. En al die GAMES dan!!!

Als ik geen xbox had gehad, dan zo ik hem waarschijnlijk halen. :D

12. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof microsoft wel, want je hebt er sowieso 1 jaar garantie op. Net als je het in de winkel koopt. En al die GAMES dan!!!

Als ik geen xbox had gehad, dan zo ik hem waarschijnlijk halen. :D

www.ownage.nl = www.gamekings.tv = ze zijn de host

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Even over het feit dat blijkbaar de meeste van die opgestuurde Xboxen dus eigenlijk helemaal niets mankeren.

Ik heb me eigenlijk altijd al verbaasd over het feit dat er op dit forum nogal wat threads worden geopend en vragen worden gesteld over het feit dat mensen denken dat er iets mis is met hun Xbox omdat op een gegeven games steeds vastlopen e.d. Iedere keer wordt er dan geadviseerd om de Xbox op te laten sturen.

Ik vraag me dan af, zeker in combinatie met het hele topicverhaal, of het in de meest gevallen niet gewoonweg aan een vuile lens ligt. Ik heb ook wel eens een vastloper gehad op meerdere consoles, maar na het gebruik van een lenscleaner (eigenlijk bedoeld voor cd spelers in mijn geval) doen ze het gewoon weer normaal.

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat mensen volgens mij een beetje meer logisch moeten nadenken en niet meteen het ergste moeten denken. Door al die andere threads en opmerkingen zou je anders bijna gaan denken dat de Xbox waardeloos in elkaar is gezet.

14. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het eigenlijk nog steeds vrij prijzig. 200 of 159 euro zou ik er alleen aan uitgeven als ik geen box zou hebben. Maar die heb ik dus al bijna een jaar en doet het nog perfect!
    Wat voor reden is er dan om er nog 1 te kopen??

Hoe wil je die lens van de xbox schoonmaken? Daar kan je toch helemaal niet bij komen?

Laatst bewerkt: 4 okt 2003
  15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zal het ff aan wat vrienden doorgeven :)

16. xbox_thijs

xbox_thijs wannabe-timesplitter

Leuk Bevonden:
    0
    het is trouwens ook via xboxworld.nl volgens mij want ik keek nog eens verder op die site en toen bij nieuws en bij releaselijst van oktober en toen prezen ze xboxworld.nl aan als site waar de spellen ook nog kort werden beschreven... dus misschien komen ze zo aan je e-mail adres als je bij xboxworld.nl ingeschreven bent tenminste

17. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    zou ook wel kunnen ja maar het heeft iig iets met xbox te maken

lol

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    xbw heeft met deze site naar mijn weten absoluut niks te maken.

Ehm, ik heb die site nog eens nader bestudeerd (niet ingelogd trouwens, daar begin ik niet aan), maar ik moet zeggen dat het er niet echt heel professioneel uit ziet.... ik zou daar niet zo gauw mijn zuurverdiende eurootjes naartoe willen brengen in de hoop dat ik er een xbox voor terugkrijg... :eek:

Wat ik dus zeggen wil: kijk uit voordat je daar iets bestelt..

19. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ownage kennen jullie toch zeker wel :confused:? Als je naar www.gamekings.tv gaat kom je zelfs op ownage terecht. Is gewoon netwerk sites ala het gamer netwerk met Gammo Gamer en XBW... Zou het wel vertrouwen.

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    ff offtopic:
    Lenscleaner? Wasdat? Hoe gaat dat in z'n werk? Heb je een pic ervan, of een site waar je die dingen kunt bestellen?

Deel Deze Pagina