Ik merk nu sinds ik xbox-live heb dat ik steeds meer kijk of games de xbox live functie bezitten of niet. Ik vind de live optie gewoon een must in een game. Dit verlengt de gameplay met uren en het is zo cool(sorry voor de gene die geen live hebben). Ik had bijvoorveeld moto gp 2 bij gcshop besteld. Maar deze game was niet op voorraad. En het duurde steeds langer voordat de game werd geleverd. Ik had onderhand moto gp 2 geleend van een vriend en de game een tijdje gespeeld. Ik had moto gp 1 ook al heel veel gespeeld, dus de game werd minder verslavend. Dus ik vroeg een andere game aan. Ik twijfelde tussen Soul Calibur 2 en Colin McRae Rally 04. Ik ging uit eindelijk toch voor CMR 04 omdat deze game scoreboards bezit, dus je blijft gemotiveerd om betere tijden te rijden. En bij Soul Calibur 2 twijfelde ik over de replay waarde na DOA 3 gespeeld te hebben. Dus wat vinden jullie van deze stelling?
Een spel dat op zichzelf staand niet echt heel erg lang 'duurt' kan er inderdaad voordeel van hebben. Een spel als MGP2 is daar een prachtig voorbeeld van.
Als er zo posts inkomen als die van jouw nu zou dat wel kunnen ja :| ontopic: Ik koop alleen live games eigenlijk. alle single player games zijn zo rap uitgespeeld. Alleen de echte toppers onder de niet live games koop ik (morrowind :een typisch voorbeeld van een spel waar je waar voor je geld krijgt,HAlo: die moet je gewoon hebben.KOTOR ,daar ben je ook wel ff mee bezig---> dit zijn mijn enigste niet live games!)
ik was ook een tijdje opzoek naar live games maar na RTCW hoefi k geen nieuwe ik verdiep me er nu in en word elke dag beter dus voorlopig geen lvie game zo zie je maar weer 1 game kan je lekker lang mee gamen
soul claiber2 kan je goed spelen na doa 3, de 1 player is veel leuker door de wapens en zo en daar ben je wel een tijdje mee bezig.
maak daar maar weken van RTCW blijf je spelen /edit: een non-Live game KAN natuurlijk ook net zo'n lange speelduur hebben als een live-game; Fable gaat waarschijnlijk zo een worden... net zo goed als Halo 2 (met Live-ondersteuning)
Ik denk dat fable een goede speelduur krijgt, maar live games blijven uren,weken, maanden goed. Dus daar kan de game denk ik niet aan tippen
Khbe gehoord dat de speelduur in fable toch niet zo hoog ligt hoor ,kan je zeker niet met morrowind vergelijken ofzo
op mn pc speel ik wel multiplayer games, me xbox doe ik meer singleplayer. xbox staat beneden dus dan storen me ouders me de heletijd als ik in zo'n xboxheadset schreeuw(dat doe ik nu in me pc headset op mn kamer )
Ik vind xbox live een heel andere ervaring als op pc online gamen. Ik doe dan ook allebei op pc vooral counter strike ,en die ga ik dan ook maar op xbox kopen
enige NON live game die ik leuk vind die ik heb is KOTOR maar die heb ik ook al doodgespeeld voor de rest speel ik eigenlijk alleen maar live games....... kan mn xbox niet voorstellen zonder live...... werd ie waarschijnlijk nooit gebruikt
aangezien ik nog geen live heb let ik nog niet sterk op de Live games..maar meer op de Non-live games natuurlijk. ik hoop dus ook dat de gamedevelopers nog genoeg aandacht schenken aan de Single Player mode...en niet bijna volledig op de Live mode de aandacht richten... want ik vind dat er al in veel reviews alleen maar naar de live integratie gekeken word, is die niet goed..dan is volgens hun de game automatisch slecht! wat is dat nu weer voor beoordeling, het gaat ook om de Single Player mode, en de replay waarde van de Single Player. zolang ze daar nog lang genoeg aandacht aan schenken ben ik allang tevreden
Daar ben ik het wel mee eens. Want in sommige reviews lees je: Doordat er geen live-optie is geef ik deze game geen 9 maar een 8.