Dit ziet er lekker uit! *begin nou a.u.b. niet meteen vreemde dingen te denken* Ben zeer benieuwd of dit spel gaat zorgen dat mensen toch over de streep getrokken gaan worden om een Xbox aan te schaffen...
Dit is al allemaal voorbijgekomen in de bestaande GTA thread, klik En je kunt sowieso nieuwe screens beter in bestaande threads plaatsen, anders krijg je honderden verschillende over het zelfde spel.
ten eerste bulten mooi ik weet niet waneer hij uit komt maar ik ga hem zeker kopenn dan ik denk ddat mensen eerder over de streep worden getrokken bij een ander spel zoal Halo 2 omdat dit ook op de pc en ps2 is te krijgen het is natuurlijk wel een mooie reden als je nu nog beide (sorry maar het moet) Ilegaal hebt dat je dan de mooie versie op de Xbox koopt.
in spellen met een supergameplay boeit mij de hoge graphics niet eens zo, carmageddon 2 speel ik ook nog graag. En deze ga ik dan ook zeker kopen. Vat alleen niet waarom je hem illegaal zou moeten hebben en dan de Xbox versie moet kopen. Als je hem nog niet hebt koop je hem, heb je hem wel al koop je hem niet.
hoe bouwen ze dit spel dan op is het gta vice en 3 in 1spel? of bij de menu gta vice of gta 3 kennen kiezen? of 2 cd's met vice en 3?
Nee, je moet selecteren Je kunt niet alles krijgen wat op deze wereld bestaat. Lees reviews, hoor reacties van mede xbox'ers aan. En kies dan je spel uit! Zo doe ik het. Ik vermaak me al 3 en een halve maand kostelijk met Midtown Madness 3! Verder eigenlijk niet veel andere spellen gespeelt.