Hallo, Ik heb dinsdag een spreekbeurt voor mijn klas en hou een presentatie met de beamer ik wil een paar korte game filmpjes van 20 seconden in mijn presentatie zetten weten jullie een paar downloadbare filmpjes? P.S er mag geen geweld in zitten Alvast bedankt
Whaha jah ik heb wel leuke MET geweld! maar geen GOOR geweld ofzo maar over de romeinen! Check deze link maar eens http://www.3dgamers.com/games/rome/#filelist
Als je op www.gamer.tv op xbox klikt, heb je van bijna alle spellen filmjes. En zo ook bij www.ign.com Succes
www.xbox-player.com zoek daar filmpjes bv van top spin(geen geweld)of andere spellen. Misschien via kazaa vind je dr ook.
WTF ik moest het op de basisschool nog met tekeningen die ik op het bord plakte doen. Waar gaat het heen met de wereld
hear hear, vind spellen als Blinx of TJ&E echt veel leuker. Hoef ik me trouwens ook niet voor te schamen tegenover me vriendin
Wixx heeft helemaal gelijk ik zit nog op de basisschool (is daar iets mis mee?) en ik regel altijd de beamer bij ons op school. alleen er mag geen geweld in die filmpjes (dat heb ik niet bedacht hoor)
Vind ik niet helemaal waar, er zijn zeker een paar goede geweld spellen, zoals Splintercell, maar ik hou het meest van sport spellen
Je kan die regel toch wel omzeilen? Je zeg gewoon dat het helemaal geen geweld is, maar allemaal pixels en polygonnen bij elkaar. En als u er dan geweld in ziet is dat uw probleem.
Laat gewoon het half life 2 film(pje) zien, dan zijn ze wel ff zoet, en ken je er ook interessante dingen bij vertellen. Down je gelijk de broncode, weten ze ook gelijk hoe het spel in elkaar zit.
Dit zijn twee beamers: Je kunt er o.a. iets op een beeldscherm van een laptop mee uitvergroten tot zo'n formaat als hieronder: Ik zo'n ding zelf ook een paar keer moeten gebruiken voor een presentatie die ik met powerpoint moest maken en om er dan voor te zorgen dat niet de hele klas op zo'n klein beeldschermpje hoefde te kijken is een beamer erg handig
Inderdaad Fisichella een beamer is erg handig want anders moet mijn klas naar dat mini schermpje van mijn (me vader's) laptop kijken.
Een beamer is een soort van projector om PC-beelden op een groot scherm weer te geven. Zoiets als dit: Tssk, die basisscholen van tegenwoordig.... wat verwend ik weet nog dat wij het met 1 pc op de hele school moesten doen
gouden tip trouwens voor mensen met een beamer: Neem hem mee naar een feest (school ofzo), sluit je laptop erop aan en maak een verbinding met telefoon (infrarood). Met de juiste software heb je jezelf een SMS scherm geregeld!!! Echt cool is dat, dus be wise en gebruik je beamer voor de juiste doeleinden