Ik vroeg me af: wat is nou het ultieme game-gevoel van mijn kameraden. Voor mij is dat 's nachts, als iedereen slaapt, lekker een potje kloten met andere halve garen.
uhhmmm... het ULTIEME game-gevoel.... tja... kun je me uitleggen wat je precies bedoelt met het ultieme game-gevoel?? en als ik 's nachts game voel ik me nogal ''nerdy'' (no offence hoor )... dan ben ik ook te moe
Want ik altijd leuk vind maar wat misschien stom klinkt is; Als je juist een nieuw spel krijgt(koopt) om 9.00 s'ochtens enhet spel sleurt je direct mee in het verhaal, zodat je het in een ruk wilt uitspelen tot laat in de nacht!! Als je dat lukt heb je het ultieme game gevoel wanneer je in je bed kruipt!! Nadeel: het spel is direct uit en als de replay-waarde slecht is, heb je er niets meer aan!
Bijvoorbeeld als je je boxen lekker hard aanzet zodat je moeder aan je deur begint te kloppen dat het wel wat zachter mag, uh... eigenlijk wel een domme thread ja. Maarja maak er maar wat van.
savonds na een lekker pintje zet je je PC aan (of een andere computer systeem) start een lekkere shooter op is et ongeveer 10 uur savonds Fragged iedereen die je tegenkomt en voor je et weet is et 3 uur snachts en heb je in totaal een FR (fragrate) van 15 in totaal DAT IS ULTIEM !!!!! keb et NATUURLIJK over Americas Army (the ultimate team based SHOOTER)
's avonds laat met wat vrienden halo online spelen, en als er soms wat "Killtacular!!" uit de boxjes komt ben ik wel tevreden Ik heb nu ook wel een goed gamegevoel met kotor, prachtig als je een computer hackt en dat je de droids zit liggen die je offline hebt gelegt, dan zit er echt wel een big smile op mijn bek hoor
Het ultieme gamegevoel is te omschrijven in drie woorden: Panzer Dragoon Orta Het spel zit ZO goed in elkaar, is ZO mooi en ZO uitdagend; altijd, als ik daar zit, met ingehouden adem, kijkend naar Orta die op haar draak met hoge snelheid langs de prachtige achetrgronden suist, en dat er dan opeens bijvoorbeeld 40 vlinders door je beeld komen vliegen, en dat je zo om een baas, een gigantisch schip ofzo heen draait en hem bestootk, en het permanent wisselen van gedaante.... Dat is nu gamen, in zijn puurste vorm. Voor mij dan
Ultiem is.. 's Avonds rond een uur of 4:00 's nachts samen met 15 andere bikkels in een 16-man game zitten van RTCW, en dan pas ongelooflijke slaap krijgen als je je Xbox uitdrukt .
Het ultieme game gevoel is s'avonds met een paar matties halo op 2 tv's te spelen. Op een gegeven moment kijk je naar buiten en dan schijnt de zon alweer in je gezicht!!!!
Gewoon, als je een game koopt voor 60 euro.. Je speelt hem uit ofzo, en je denkt: "Damn, deze game was mijn 60 euro helemaal waard!" Dat is pas het ULTIME GAMEGEVOEL!
De Green Mile is voor non-gaming onderwerpen. Het Xbox Discussie forum is voor dit topic de juist plek. Move.
het ultime gevoel.. lekker met je vrienden een potje SSBM (Super Smash Brothers Melee) lachten tot je erbij neervalt dus..
diep in de nacht Moto GP 2 spelen, en dan merken dat je de enige online bent....DOH!!! dan maar time trials
Het ultieme game gevoel krijg ik vaak als ik na hard werken een lekker ontspannend potje DOAX kan spelen, heerlijk is dat.