in nieuwegein..naast utrecht.. maar ik zit op mn werk..tot half 11..dus het wordt sowieso morgen.. dan ga ik morgen eerst wel naar e-plaza utrecht, en als ze hem daar niet hebben race ik wel ff naar amsterdam.. 100% zeker dat ze hem hebben dus?
100.000.000.000 procent , kom er net vandaan ... ik twijfelde of ik em moest kopen, uiteindelijk besloot ik een maand te wachten op een 10x betere NHL game...
okay dan ja..dat dacht ik eerst ook, maar ik kan niet meer wachten.. tegen die tijd verkoop ik hem wel weer..en dan koop ik ook espn..
Hij is uitgesteld tot 3 oktober, morgen is hij dus vrijwel overal te koop. Helemaal naar Amsterdam reizen zou ik niet doen .
Utrecht is 30 min met de trein hoor, en als je de game zo graag wilt en em 2 dagen eerder kunt hebben en dus eerder kan spelen zou IK dat wel doen..
nou, ik heb hem hoor.. hij is zeker wel vet, goede gameplay..wel mooie graphics.. ook andere competities erin..oa. Duitsland.. speelt lekker..ook wel aardig moeilijk..geef hem overall een 8.. hij is wel vet