xbox, door de goeie graphics en omdat je geen memory card nodig hebt, de spellen VIND IK beter, het online spelen gaat makkelijker, de controller is lekker groot (ik heb grote handen, ik krijg echt kramp in mijn handen van de andere controllers).
beetje opsomtopic. Maar ik vindt over het algemeen de ps2 het beste, op dit moment is het aanbod van spellen voor de Xbox beter, maar over het algemeen vind ik de PS2 betere spellen hebben
ps2 want die heeft de meeste top-games. maar nu begint de xbox pas echt warm te lopen we hebben al wel veel toppers maar microsoft doet er een schepje boven op met games als :Topspin,pgr2,amped2,kotor,fable,sudeki,otogi.rsc2,halo2 enz te veel om op te noemen.
XboX heeft de beste graphics vind ik, maar PS2, heeft iets leukere spellen, dus het is maar waar je van houdt.. MAAR!!!... De Gamecube vind ik nix!
ik vind de GC en de Xbox errug goed... qua grafix maakt het niet uit. GC heeft wat betere titels (Zelda, Metroid) en een Gameboy player. Xbox heeft wat volwassenere titels (Mortal Kombat, Unreal Championship). ik heb alle 2 de consoles en speel er regelmatig op... voor mij maakt het niet veel uit...
Wtf is dit voor een domme tread, dit is een xbox forum lijkt me dat de meeste de xbox de beste zullen vinden. Jaha ik meen het serieus. Mortal Kombat is multi console hoor. Je hebt volgens mij geen idee waar je over praat ps. Ik vind de GameCube het beste ( nouja het spellenaanbod )
sorry van MK dan dat ik die als voorbeeld heb gebruikt.. maar ik vind alle 2 de consoles errug goed... en PS2 is ook niet slecht, alleen niet zo krachtig.. en ik heb wel een idee waar ik over praat
xbox, omdat: -lekkere grote kast, heb je het gevoel dat je iets krachtigs in huis hebt (lol) -betere graphix -grote controller, ligt lekker in de hand, kheb ook grote handen. -op de ps2 zijn veel bekendere spellen maar omdat xbox veel beter is in rpg en opzich veel top games heeft vind ik toch de games van xbox leuker, ook omdat veel ps2 spellen ook op de pc te verkrijgen zijn, bij xbox ook wel maar minder. da was het //edit, opd e ps2 kun je toch maar 2 controlers aansluiten? en xbox 4 dus daarom ook beter, en ook niet te vergete de hardeschijf
WeEzLe^, ik zie dat je nieuw bent hier, dus allereerst: welkom Maar om gelijk met minder goed nieuws te komen: ik word eerlijk gezegd altijd een beetje moe van dit soort threads. Ten eerste is dit een Xbox forum, dus heb je grote kans dat de Xbox-aanhangers nét ietsje meer vertegenwoordigd zijn dan de Gamecubers en de Playstation-fans Daarnaast is dit onderwerp inmiddels al zo uitgekauwd, daar valt nauwelijks nog iets zinnigs over te vertellen. Gebruik de zoekfunctie maar eens en je zult zien hoeveel van zulke threads er al zijn. Daarom gaat deze op slot.