Ze releasen hem juist eerder op de Xbox, omdat de PC gamers die Halo koel vonden dan een Xbox gaan kopen omdat Halo 2 er dan al is voor Xbox.
Halo 2 komt eerst op de PC en daarna ook op de Playstation 2 uit. Dan pas op de Xbox eind volgend jaar.
blijft lache he met die Kobold Halo 2 op de PS2 whahahahaa gaan ze hem dan ook eerst nog porten naar de Gameboy ?
Nee dat wordt een speciaal aangepaste versie van Halo 2. Je moet tenslotte rekening houden met de capaciteiten van de GBA. Op zich logisch natuurlijk dat hij ook op de PS2 en GBA komt. Dit zijn tenslotte de bestverkopende console/handheld. Er zijn nu trouwens ook hardnekkige geruchten dat die nieuwe console genaamd Phantom er alles aan gaat doen om Halo 3 exclusief binnen te krijgen. .... Het is toch allemaal wat he.
Halo is pas 1 maand uit. Volgens mij nog niet eens zo lang. Dan verkoopt de game echt nog niet beter als op de PC. Dus dit is grote onzin. Halo verkoopt nu ook nog goed. En op de PC wordt meer gekopieerd als op de xbox dus dat schilt ook in verkoop.
Maar ff om nog een beetje ontopic te blijven moet dus volgens die bron van jou halo op de pc in 1 week meer dan 3,5 miljoen keer zijn verkocht. Voortaan dus ff nadenken. 1 game als half life heeft in 5 jaar tijd de helft daarvan niet eens gehaald.
Ja ik weet het allemaal hoor. Maar ik wilde jullie ook een pleziertje doen op de zaterdag avond . Effe lachen. Ik snap het ook wel. HET IS ONZIN!! Daar ben ik echt wel van overtuigd. Het is ook niet de reden waarom ik het gepost heb. Ik wilde weten of hier LOSERS zijn die het geloofden. En ik wilde op deze manier tegenover mijn "bron" bewijzen dat het een groot LEUGEN is, niet eens een RODDEL dat is het niet waard. EEN LEUGEN. Maar bedankt allemaal!!!
Fable gaat trouwens niet door op de Xbox, is opgekocht door Nintendo en verschijnt dus exclusief op de Gamecube volgend jaar :{