DOA3 versus SC2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Machiel, 5 okt 2003.

1. Machiel

Machiel Just Be Me!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Welke vinden jullie nou het beste en waarom?

Ik had DOA3 als eerste dus ging ik automatisch SC2 met DOA3 vergelijken...

Wat ik miste bij SC2 was de exercise mode van DOA3.

Dit vond ik een goede manier om de moves te leren ipv eerdere keer op pauze te drukken en dan te kijken hoe de volgende moet... beetje omslachtig vindt ik...

Dat Ring Out is best leuk, net zoals het naar beneden vallen bij DOA3, een combinatie van deze zou nog leuker zijn geweest.

Bij SC2 zijn er duidelijk meer unlockables aanwezig :D
    De weapon master mode is ook super :D

Of kan men deze 2 gewoonweg niet met elkaar worden vergeleken?

2. DjMouseman

DjMouseman Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    die 2 kunnen niet vergeleken worden...

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn allebei fighting games, tuurlijk wel... Een is wat meer harcore, en DOA3 is veel toegankelijker... Mensen die nog nooit een xbox controller hebben vast gehoud kunnen een klein beetje weerstand geven bij DOA3. Oke, met buttonsmashen, maar het lukt toch :) Bij SC2 is da veel minder...
    Ik denk dat ik liever voor SC2 ga gewoon omdat die wat minder buttonsmash is :)

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    idd, je kunt ze niet met elkaar vergelijken.

en de exercise mode??? je bedoelt practice in SC2?? right of ben ik nu zo stom?? heb DoA3 al heeeeel laaang niet meer gespeeld.

5. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind DOA persoonlijk iets beter, maar het zijn beide erg verschillende fightinggames. De een is weapon based de andere niet... En SC heeft echt nog het hardcore systeem met links rechts a x a x ax recht rechts y en zo. Als je dat kan is het wel leuk, maar over het algemeen vind ik minder... Ik ken al die moves niet uit mijn hoofd en heb ook geen zin en tijd om ze te gaan leren. Dus leuk voor de echte verslaafde fighters, maar ik zie te veel dezelfde moves voorbijkomen...

6. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf DOA3 leuker omdat je daar veel leukere moves en charakters hebt. En bij SC2 is het ook meer slaan, afweren, slaan en weer afweren.

7. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk, moeilijk.
    Het zijn allebei erg goede spellen, maar ik vind soul calibur toch leuker, ik kan gewoon niet genoeg krijgen van het met een tegenstander constant guard breaks doen, het geluid dat je dan hoort; heerlijk. bij DOA had ik dat gevoel nooit echt, meer zoiets van: yes ik heb weer gewonnen, en dikke frustratie als ik niet gewonnen had.
    Soul Calibur heb ik ook nog lang niet gemasterd, waar ik dat bij DOA al in een dag gedaan had ( met 1 character). Wat inderdaad vetter is bij DOA is de practice mode, hier zit je echt een eeuw die moves te bekijken.
    De characters in SC 2 zijn ook meer appealing vind ik, bij DOA heb je 4 frickin ninjas, 2 russische martial arts experts, en 2 karate freaks, terwijl je hier ( behalve berserker, assassin en lizardman) allemaal unieke stijlen hebt. en ze zien er ook een stuk vetter uit.
    het water bij doa is wel mooier :p
    het ring out systeem in sc 2 geeft ook een leuke kans om als je bijna dood bent toch nog te winnen, en de funstages zijn ook erg vet ( sand ice en fire)

nou ik heb weer eens veel geschreven, ik hoop dat julie er nog iets van snappen

8. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    SC II natuurlijk, wapengevechten, lekkere gameplay, veel unlockables, tis gewoon verslavend..:)

9. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    SC2. Ik ben sinds ik SC2 heb zo ontzettend verslaafd. Het speelt heel natuurlijk, heel tof.

10. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het beide prachtspellen, maar als ik moet kiezen ga ik toch voor DOA3... dat spel is namelijk de reden dat ik een xbox kocht.... Spel lijkt op het eerste gezicht een standaard vechtgame (met wel hele vette graphs :)) ... maar hoe langer en vaker je het speelt, komt er een ontzettende diepte in de gameplay. Dit is bij SC2 ook wel het geval, maar een stuk minder. Daarbij komt ook nog dat ik hand-to-hand gaver vind dan zwaardvechten..

11. vassilli

vassilli Guest

DOA 3 vond ik niet veel aan. Dus SC 2 is beter:)

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb dan alleen de demo mogen spelen, en wat mij opvalt is gewoon dat veel moves niet kunnen, het is gewoon vaak nep wat ze allemaal doen. bij DOA3 is dat veel minder, zeker weten dat je 80% van alle moves van DoA3 zelf (eventueel:p:p) kan doen...

13. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind sc2 veeel strakkere game, je hebt steeds da je een kasteel moet eitroeien enzo, da vind ik goed bij de fighting game passen, ook nieuwe wapens kopen is echt leuk, ze hebben er goed aan gedaan om dat erbij te stoppen, omda je steeds verder wil blijf je spelen da had ik met doa nie

14. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    beide zijn wel wat goed DOA 3 graphics SC2 gameplay als je ze mixt dan heb je pracht spel maarja als ik meot kiezen SC2

15. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg SC 2 pas volgende week binnen, en ik ben nu ff terug DOA3 aan het spelen, en ik moet zeggen DOA 3 is echt wel kewl, enkel afwachten of SC 2 DOA3 kan verslaan (of niet) :cool:

16. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze allebij gespeelt, en ik weet bijna zeker dat je sc2 leuker vind

17. Segata Sanshiro

Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

Leuk Bevonden:
    0
    DOA3 en SC2 hebben alle twee verschrikkelijke gameplay. Dan kijk ik naar de graphics en dan ziet DOA3 er veel beter uit. Dus ik vind: DOA3 > SC2

Beste beat 'em up is natuurlijk Virtua Fighter 4 Evolution.

18. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    zijn jullie nou zo dom dat je exercise en practice iets heel anders vinden ofzo...(slaat op de opmerking van kryalis en machiel)
    verder vin k sc2 leuker.. al die wpens zijn gewoon gruwelijk. in doa3 is t gewoon meer realisme en sc2 duidelijk niet. daar staat tegenover dat de moves in sc2 tien keer mooier zijn
    kvond in doa 3 ook een beetje weinig personages. en dan heb je ook nog sw zo'n beetje dezelfde personages, verelijk leon maar s met bayman. tis gwoon bijna tzelfde

19. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    en doa 3 ziet r cker niet VEEL beter uit. misschioen wel iets beter maar t verschil is dat de nadruk bij doa3 veel meer op t realisme ligt en dus dat t r wag minder cartoony uitziet

20. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    DOA3 slechte gameplay?? van welke planeet kom je?? Heb je de game wel es langer gespeeld van 5 minuten?

Deel Deze Pagina