Momenteel heb ik alleen DOA3 in mijn bezit en veel gespeeld. Erg vette game. Ik kan dus niet zeggen welke game ik momenteel beter vindt. Ik twijfel wel sinds SC2 uit is of ik deze zal kopen. Misschien kan ik iemand mij 3 redenen geven om SC2 als nog te kopen. Waarom is SC2 nog beter dan DOA3......Als ik ze dan beide in bezit heb zal ik uiteindelijk mijn mening geven welke ik beter vind!!
heb ze alle bij maar tog het irritandste aan doa vink de counter want ik gebruik nooit counter en block en bij SC2 blokken ze veel teveel moet ik steeds de zelfde attack doen om nog net tewinnen ik word zwaar geirriteerd aan SC2 bij weapon mode de graphics zijn niet zo verschillend de geveschten zijn wel lekker(op de geblock na dan) eigenlijk kan ik nie kiezen
heb dan gisteren doa3 gekregen door een ruil maar die gaat er gelijk weer uit. jezus wat zijn de moves slow zeg. sorry maar dit is echt niet meer leuk dit spel ( ja ik heb langer gespeeld dan 5 minuten) dan nog liever dragonballz budokai ofzo
Hij bedoelt volgensmij dat je bij de DOA3 een speciale exercisemode hebt waarmee de moves omste beurt voorbijkomen en dan er bij wordt gezegd of je hem goed uitvoerde.
Bij DOA3 zijn juist meer (leukere) gevechtsstijlen dan bij SC2. Bij SC2 hebben maar een paar charakters met andere gevechtsstijlen dan de andere charakters, alleen Voldo en Yosimitu hebben een hele andere vechtstijl. Het spel is eigenlijk alleen maar slaan, afweren, slaan en afweren.
DOA3 ziet er dus wel veel beter uit. De achtergronden verschillen dan weer niet zo veel van elkaar. Maar de ffecten zoals gebroken glas is gewoon erg mooi in DOA3. SC2 stelt op dat gebied niets voor. En de character models, die zijn in DOA3 dus veel en veel beter dan die in SC2. En dat heeft niets met de vrouwlijke characters te maken. De characters in Soul Calibur op de Dreamcast zien er nog beter uit dan die in SC2. Dat laat ook maar weer eens zien dat SC2 is gerushed. Ik heb het spel, en ik heb hem wel langzer dan 5 minuten gespeelt. En de gameplay is echt erg te noemen. Totaal geen diepgang, en je kan te sterke combo's te makkelijk doen. Sommige combo's zijn sowiezo al te sterk. En natuurlijk het counter-systeem, dit is nog het grootste min-punt van DOA3. Doe mij Virtua Fighter 4 Evolution maar, dat is pas een beat 'em up. Maar ach ik zie dat je een "DOA3 ass-kicker" bent, misschien ben je niets beters gewend ofzo qua gameplay.
Mijn broertje heeft VF4evo op de PS2.. en dat spel durf ik dus echt niet beter te noemen dan DOA3.. tis zeker geen slecht spel, een van de betere vechtgames imho.. maar DOA3 verslaat de game op alle fronten...
Ik heb doa 3 nu gekocht terwijl hij classic was, maar ik vond hem niet echt geweldig. Het wordt eigenlijk snel saai, maar ik moet zeggen dat de moves wel heel dope zijn. Ik vond tekken bij mijn vriend op de PSone altijd veel leuker. Maar dat komt misschien omdat je het bij een vriend maar ff doet. Want een vechtspel is niet iets om lang te doen. Je kan elkaar dan tenslotte allleen maar een een veredelde 2D in elkaar trappen.
ik heb doa3 een paar gespeeld maar toen kon deze game mij niet echt boeien. doa2 had ik voor de ps2 gekocht en dezelfde dag nog teruggebracht wegens giga lage moeilijkheidsgraad en eentonige gameplay. hier vind ik ook sc2 last van hebben.(wel vermakelijk spel verder) beste beat'm up is dus in mijn ogen idd vf4evo!
Laat me niet lachen. Als je zo op die chicks valt moet je wat van dojins hebben. DOA3 is gewoon simpel, en dat is een feit. Virtua Fighter 4 Evolution is het diepste beat 'em up ooit, en dit is ook een feit. Diepgang > (.Y.)
Hoe zijn de controls van SC2, want van doa3 bakte ik echt niks, of het nou aan de combo's lag of de timing, ik weet het niet. Is sc2 beter bestuurbaar? Dus als je 4x y drukt gewoon ook de bijbehorende combo krijgt, of moet je weer tijd en afstand gaan goochelen waardoor de game weer niks voor mij wordt?
feit (het ~, ~en) 1 gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat => feitelijkheid, waarheid we geven beide onze mening, en als die niet overeenkomen hoef je natuurlijk niet meteen op je teentjes getrapt zijn...
Ik vind ze beide even leuk. Ik erger me bij SCII ook aan het feit dat er geen goede practice mode is (voor de special moves), waardoor ik nu veel minder het gevoel heb het spel onder controle te hebben dan met DOA3. Aan de andere kant is de single player mode van SCII weer beter dan DOAII. De mogelijkheid voor knoppenrammers om te winnen vind ik bij beide spellen te groot.
Ik ben niet op mijn teentjes getrapt. Ik vind het gewoon dom hoe iemand de gameplay van DOA3 beter kan vinden dan die van VF4 Evo.
Mja.. HL2 moet je ook niet op een P1 gaan draaien. Dan zijn de graphics van Doom1_beter_ Maar of de graphics van D1 nu ook mooier zijn als die van HL2.. sja.. over smaak valt niet te ...... *)