euh menze ik hoorde vandaag dat final fantasy op de xbox komt ??!? weet iemand daar meer van zojah lul maar lekekr weg en vertel het me *)
Niet waar, gaat niet gebeuren. Zeker van een nerd uit je klas gehoord? Zijn veel nerds bezig laatste tijd met verspreiden van valse roddels
ohjah jah hij komt waarschijnlijk niet uit want final fantasy komt niet op de xbox uit, square heeft al een tijdje geleden een contract getekend om een FF game te ontwikkelen voor Nintendo, die op de gamecube en gba komt met speciale link mogelijkheden, FF op de xbox kan het me niet voorstellen? De FF reeks blijft verder gaan op ps2 keek een beetje op de verkeerde sites me (als je meer weet mag je het nog door lullen hoor )
zou niet verbaasd van staan kijken als het binnenkort wel naar xbox komt ( als er geld te verdienen is)
Crystal Chronicles komt naar GameCube. En Cube is nu flink afgeprijsd die ga ik er waarschijnlijk bijnemen. Kan ik eindelijk weer Final Fantasy spelen er mooie game.
Houd er wel rekening mee dat FF : Crystal Chronicles wel wat anders is dan de FF games op de PS2. Eerst wilde ik deze game ook erg graag hebben tot ik er achter kwam dat hij meer voor de multiplayer lijkt te zijn ontwikkeld dan voor de singleplayer. Als grote FF addict twijfel ik in ieder geval of ik hem wel wil hebben.
hoeveel kost de cube nu dan. wil altijd nog the zelda the wwwaker spelen maar om hem daar nou voor te kopen. btw koop ps2 zijn de ff games veel beter en veel meer (kan ze allemaal spelen, voor psone zijn ook de oude versies uitgebracht 1/ 6 opnieuw uitgebracht en 7/ 9 kan je ook nog kopen en deze kunnen natuurlijk ook nog op je ps2 worden afgepseeld
@ Tha Great One: Dat zou inderdaad geweldig zijn, maar wie weet wat er nog allemaal staat te gebeuren nu Yoshihiro Maruyama aan het werk is voor Microsoft. Toyota Yaris heeft zijn fingers crossed in ieder geval!
Sorry, maar dit is totale onzin hoor. Er waren geruchten van een FF 7 remake voor PS2 of de GameCube. Deze bleken totaal niet waar te zijn en Square-Enix heeft zelf aangekondigd dat deze er niet komt, maar dat er wel een film uit gaat komen op dvd met als verhaal het vervolg op FF 7. Echter gezien de vele positieve reacties op de geruchten moeten ze er bij Square-Enix nog maar eens goed over nadenken.
FF7 was echt super! De DVD film (Final Fantasy 7: Advent Children) ga ik zeker kopen als hij hier uitkomt.
Zeker weten. Ik kan echt niet wachten tot het zo ver is. Het nieuws is nog maar pas geleden bekend gemaakt tijdens de Tokyo Game Show. Verdere info is er dus nog niet. Er zijn wel geheime opnames gemaakt van een soort van previewfilmpje tijdens die show, maar iedere link die ze laat zien wordt iedere keer gesloten.
Via deze link: http://www.gamespot.com/ps/rpg/finalfantasy7/news_6076405.html kun je wat screencaptures van de DVD film bekijken. Film zou ergens in de zomer van 2004 in Japan uitkomen. Maar ik hoop dat hij hier ook een release gaat krijgen (denk het wel).
Thanx Toyota Yaris. Ik had deze nog niet eens gezien. Ik ben echt benieuwd hoe Sephiroth weer terug in het verhaal zal verschijnen. Cloud lijkt overigens wel verdomd veel op Tidus uit FF 10 in deze film.