Hi heb je voor KOTOR een gamertag van XBOX LIVE nodig of iets zoals dat??? (ik vraag het omdat bijvoorbeeld Phantasy star online dat wel nodig had voor de single player)
Voor het spelen natuurlijk niet. Maar voor de content download natuurlijk wel, je moet dam immers inloggen op Xbox Live. Dus je kunt het gerust spelen zonder Live account!
ja en tis een verrekt goei spelleke, ik ben er nu al weer 10 uur mee bezig, en kben er nu al verslaaft aan eik 5 uur trug al
Typ verdomme eens Nederlands, ik mag dan wel geen moderator zijn. Maar het is gewoon klote om te lezen Voor KOTOR zelf heb je niet xbox live nodig (dus geen gamertag) , wil je echter dingen downloaden (in de toekomst) heb je idd xbox live nodig.
hey kakker hou je bek als er alleen stank uit kan komen, en trouwens als je toch over nederlands hebt, achter de eerste zin moet een punt eikel. en herhaal aub niet alles wat een andere al zegt.
Hahahahah! Hij izt hier maar net? Hij is member 360, en jij 7306. En het staat duidelijk in het beleid dat je duidelijk Nederlands moet praten. En wat betreft dat herhalen; hij probeert je toch alleen maar te helpen?
ja mijn niet te helpen, en tja ik zag ook net datie langfer als mij zit, maar zijk aub is nie zo, dan denkik echt da het hier allemaal kak is
Als je userid lager is betekent dat niet dat je meer macht hebt ofzo hoor :{ ...toch? Kniel voor mij!!!!! :{
Dit is echt niet te lezen! Let alsjeblieft eens op je taalgebruik, want dit kan echt niet. We krijgen allemaal Nederlands op school, we willen dit forum gewoon leesbaar houden, en jij werkt daar niet echt aan mee. Zoveel moeite is het niet om fatsoenlijk Nederlands te typen, lijkt me. En we gaan ook zeker niet schelden of flamen, de volgende keer betekent dat een waarschuwing. Een beetje respect voor elkaar graag.
"Omg", hoe zou ik dan moete doen? En sorry hoor mod, maar als jij dat niet kan leze moet je toch echt naar de dokter ofzo. Ik weet zeker dat iedereen da begrijpt maar gewoon zin heeft om te zijken om in een goed daglicht te komen van de Moderators. Maarja ik kan me wel druk ligge maken maar heeft hier toch geen zin. P.S, Zo goed??????
ok THNX allemaal (ik wist al dat je voor Downloaden gamertag nodig hebt hoor, ik ben heuze XBOX FAN) ow ja ik ga jullie allemaal ff flammen:' flauw grapje sorry
Lol funny Dardesign denk niet dat je beter bent dan anderen door ze als ''verklikkers'' neer te zetten. Psorry dat dit offtopic is. Max
Goed, de vraag van de topicstarter is beantwoord, verder is hier toch geen discussie over mogelijk en is deze thread inmiddels verziekt door een aantal die het simpelweg verdommen om correct nederlands te typen :{ Dus daarom gaat deze maar dicht. Closed.