Soul Caliber 2 (ja of nee) Ze zeggen dat het het beste fightinggame ooit is.... ik heb het gekocht en gespeeld, ik vind dat ze helemaal gelijk hebben. Maar ik zou wel eens willen weten wie dat niet vind.
NEE. Zeker niet. Namco is lui geweest. Grafisch stelt het niet veel voor. Qua gameplay is er niets verbeterd, eerder verslechterd. Geen diepgang en geen vernieuwing is erg slecht. Ik vind zelfs nu Soul Calibur op de Dreamcast beter dan deel 2. En beste beat 'em up ooit is SC2 nooit niet. Wie dat vindt moet nodig wat andere beat 'em ups spelen.
ik vind het opzich wel een goed spel maar ik vind um na een tijdje toch wel vervelen ik had um gekcoht maar heb um die dag erna al weer geruild.
Ik vind Soul Calibur 2 echt een tegenvaller... Had er veel van verw8, zeker na de reviews die ik er over las. Maar ik heb hem inmiddels alweer teruggebracht naar de winkel. Hij ziet er op zich wel aardig uit, speelt ook wel aardig, maar de lol is er naar 10 minuten wel weer af..
ik heb het een keer gespeeld, dus een betrouwbaar oordeel kan ik niet vellen, maar ik vond het vermakelijk, niet meer... absoluut NIET beter dan Halo (zoals gamerankings aangeeft)... niet eens in de top 5 van beste xbox-games wat mij betreft, voor zover ik het dus gezien heb..
Als je twijfelt over het wel of niet kopen van Soul Calibur 2, dan zou ik het is huren bij de videotheek of van een bekende om het uit te proberen en daarna eventueel overgaan tot koop.
kun je doen wat masterchief 007 zegt is wel een goed idee helaas bij mij heb je geen vidoetheken waar je xbox games kan huren
nee joh dat is zo dom.. de videoland bij mij in de buurt verhuurt geen xbox spellen slaat egt nergens op
Nou de Ster videotheek verhuurt: Xbox, Gamecube en Playstation 2 games hoor Je kan zelfs de spelcomputers huren
ik vind het een zeer slechte game, ik vind de controls niet fijn en vind het gewoon heel 'onecht', tja sorry voor de fans maar ik heb gewoon een vette: NEE ik heb veel liever een fighting game zoals Dead Or Alive (